Nekromanti Sjöfarare & Pirater

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Tänkte att det kanske var dags för en liten uppdatering nu när det har varit tyst ett tag. Här på Neo arbetas det för fullo på det sista små bitarna på S&P. För att få plats med allt har 16 extra sidor lagts till boken så den blir således på 112 sidor. Det är inte mycket kvar att göra men den kommer att bli försenad (varför ändra på traditionen... hur skulle det se ut om en produkt kom ut i tid?). Det har dessutom varit lite strul med tryckeriet men det är löst nu. Men om två till tre veckor beräknas S&P att finnas i butik tillsammans med Neotech Ultra.
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
S&P redan försenad med dunder-och-brak

"varför ändra på traditionen... hur skulle det se ut om en produkt kom ut i tid?"

Tja, med tanke på att S&P redan är försenad med något år eller så är nog traditionen redan uppfylld :gremgrin:
Om det bannemig inte är offensiv samt S&P som har gjort traditionen.

/Naug, väntar med spänning på båda produkterna
 

Jag

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
41
Location
Västerås
Re: S&P redan försenad med dunder-och-brak

nej nej.. inte är det offensiv och S&P som har skapat traditionen. det är båda Neotech modulerna Offensiv & Ultra båda nämdes en kort tid efter det att Neotech(1) släpptes..

rätt ska va rätt...
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: S&P redan försenad med dunder-och-brak

Tja om man ser det på det sättet så är det nog det som skapat traditionen. Fast jag har för mig att datumen på dessa var väldigt vaga. Typ till hösten eller en viss månad. Och med sådana datum kan man aldrig vara säker. Det kan lätt hända att andra projekt sätts före dessa. När ett särskilt datum dock är nämnt så kan man säga att det är ett deadlinerace...

Ja ja...
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
"Demoner & Vandöda" [Slightly OT]

På sidan 80 i 'Mystik & Magi', under rubriken "Olika typer av demoner", står följande:
"I modulen 'Demoner och Vandöda' beskrivs dessa och andra demoner mer ingående."
Jag trodde ju i min enfald att 'Vandöda & Nekromanti' skulle innehålla dessa demoner. Men det gjorde den ju inte! :gremconfused:
Har någon möjligen sett dessa försvunna demoner? Kommer det en Demon-modul snart (+1T20 månader försenat :gremwink:)?
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Demoner

http://www.neogames.se/demoner_big.jpg

Från Neos releaseplan:

DEMONER
Release: ej fastställd
art.nr. 5020
48 sidor (preliminärt)
Den här boken kommer ta upp allt som man kan tänkas behöva veta om Mundanas demoner, hur de nedkallas från astralplanet, hur de används och vilka egenskaper de har. Alla de olika typerna av demoner beskrivs ingående, med speldata, bild och beskrivning. Exempel på några som beskrivs är Anticultor, Cicatrix, Cruor, Diabol, Dubbelgångare, Edax, Elddemon, Kölddemon, Leprachaum, Nefandus, Ruptor, Sanguinar och naturligtvis även spöken och vålnader.
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Re: Demoner

Som Nalle Puh skulle säga: "Typiskt"...
Jag får väl ge mig till tåls då. *mumlar något om falsk marknadsföring* :gremwink:
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: Demoner

Nu kan jag ju inte lova och svära men att demoner bara blir 48 sidor tvivlar jag starkt på. Om jag får höfta en gissning så skulle jag satsa på 80 sidor.

Hej hopp...
 

storken

Warrior
Joined
2 Mar 2003
Messages
298
Location
Fagersta
Re: Demoner

kan du uttala dig om hurvida Misslor möjligtvis blir mer (eller mindre :gremsmirk:) än 16 sidor också?

:gremcrazy:
 
Joined
28 Feb 2003
Messages
105
Location
The Middle of nowhere
Tänkte att det kanske var dags för en liten uppdatering nu när det har varit tyst ett tag. Här på Neo arbetas det för fullo på det sista små bitarna på S&P. För att få plats med allt har 16 extra sidor lagts till boken så den blir således på 112 sidor. Det är inte mycket kvar att göra men den kommer att bli försenad (varför ändra på traditionen... hur skulle det se ut om en produkt kom ut i tid?). Det har dessutom varit lite strul med tryckeriet men det är löst nu. Men om två till tre veckor beräknas S&P att finnas i butik tillsammans med Neotech Ultra.

Kan man LITA på detta?

Aralion Ravathon , Cavalles av det Jargiska Kejsardömet!
 
Joined
7 Dec 2001
Messages
1,052
Location
Stockholm
Re: Demoner

kan du uttala dig om hurvida Misslor möjligtvis blir mer (eller mindre ) än 16 sidor också?
Mindre kan jag garantera dig att den inte blir! Tror snarare att den hamnar på bortåt 32+ sidor. Men det hela är väl upp till Krille då det är han mig veterligen som skriver på boken ifråga - så fråga honom vetja men vänta dig inget svar ty ibland är förtegen som en kokosnöt...eh eller nått! :gremcrazy:
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Demoner

Den frågan har jag svarat på så inihelvete ofta. Ja, den blir större än sexton sidor, om jag så ska bli tvungen att ge ut den själv under Rävsvans Förlag.
 
Top