Nekromanti Själarnas Brun!!!

BoGGiT

Veteran
Joined
13 Oct 2000
Messages
81
Location
uppsala
Spelet är totalt värdelöst, faktiskt ett av de sämsta spel jag någonsin spelat. Det använder sig absolut inte av Drakar och Demoners regler, utan istället av ett värdelöst regelsystem som får Diablo att framstå som ett riktigt rollspel. Storyn är om möjligt ännu sämre, och de digitaliserade rösterna är en rent pinsam historia.
Jag skulle inte ta emot spelet ens om jag fick betalt.
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Jag kan bara säga att spelet är ok, inte så dålig som andra säger... Synd bara att det är såpass litet, det hinner inte hända någonting... Och det här med flera liv är ju löjligt... Det är också i princip omöjligt att klara spelet utan fusk och även med dem tar det lång tid...
Sedan kan jag tillägga att det är ett väldigt mörkt spel, man får skruva upp skärmen rätt ordentligt för att se vad man gör...

Robin (som nyligen klarade spelet)

Ps.
Ingen info om Ereb på skivan, tyvärr...
Ds.

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Anakha

Warrior
Joined
19 May 2000
Messages
266
Location
Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Nor
Jag skall utrycka mig kortfattat; Det suger!
Och för att detta inte ska tolkas som ickekonstruktiv kritik så skall jag nämna några av dess fel;
*Man ökar sina grundegenskaper genom att dricka olika drycker i klatshiga färger.
*Precis som Boggit skrev så är rösterna... fruktansvärda.
*Striderna går endast ut på att klicka som besatt på motståndaren, spännande va?

Jag kanske inte skrev så kortfattat ändå...


/Anakha
"Jag kom, jag såg, jag skrev ett inlägg"
 

Sindlast

Veteran
Joined
16 Jun 2000
Messages
89
Location
Halmstad
Sämsta spelet jag någonsin har spelat!!! Deletade det och slängde CD:n efter en timme!!! AS LAMT!!!!
 

Sindlast

Veteran
Joined
16 Jun 2000
Messages
89
Location
Halmstad
Håller med!!! Tack vet ja Baldurs Gate 2 och Wizards & Warriors!!! Nån som har varvat BG2 än eller?
 

Sindlast

Veteran
Joined
16 Jun 2000
Messages
89
Location
Halmstad
Spela BG1 och BG2: Shadows of Amn istället!!! Eller Wizards and Warriors... De är typ 10879ggr mer gedigna och bättre gjorda!!!
 

Boboliwsy

Warrior
Joined
6 Nov 2000
Messages
308
Location
Gävle
Det är väl inget fel på rösterna? Med kommenatarer som "Dö din mörka best!" och "Kämpa! Eller möt ditt öde!" kan det inte bli annat än pinsamt.../images/icons/crazy.gif

/Boboliwsy
 

teddy

Warrior
Joined
14 Jan 2001
Messages
218
Location
Rimbo, Stockholms Län
DET ÄR HELT VÄRDELÖST! Det har inte alls att göra med drakar och demoner! Baldurs Gate (1+expansion och 2:an är mycket bättre med tankte på att dom tillsammans tar mer än 300 timmar att klara av en erfaren rollspelare).
JAG HAR KLARAT 2:an på 150timmar typ! :)

Mörkrets Furste
 

trollet

Warrior
Joined
5 Dec 2000
Messages
320
Location
jönköping
det är inte det bästa men det är ok
vad ska man göra på båten
och är det någon som har fusk till det så kan ni
maila dom till mig på
falken_007@hotmail.com
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
demo? vart?

De flesta jag hört uttala sig om spelet sågar det totalt. Är dock intresserad av att testa det så tala gärna om vart man kan ladda hem demot för jag har inte hittat det...
 

Don Kennetho

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
385
Location
Oslo
Hur f-n klarar man egentligen det spelet? Jag har dödat den där häxan i slutet men sen så dör man ju likt förbannat!!!! Det står nån text om att det är "för sent" eller nåt liknande...

Don Kennetho
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Re: Själarnas Brun!!! *SPOILER*

SPOILERVARNING

Du skall även använda bomben på poolen, men du måste göra det snabb efter du har dödat demonen.

Jag borde veta - jag är ju trots allt betatestare av härket. Och jag körde fast precis där.

-Marco Behrmann
 
Top