KH Sirenen klagan på KS 24 Maj

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Om jag uppdaterar min pledge nu och lägga till formulär och karta så läggs det fortfarande till frakt på 71:- för varje fysiskt tillval, så för min pledge på 'Sångare' nivå med ovan nämnda addons blir det 213:- i frakt.
Ja, det är något som inte stämmer där... Så fort vi vet vad så kör vi en update.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,182
Backat. Blir nyfiken på omslaget... är det också en Wheelan-bild?
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Backat. Blir nyfiken på omslaget... är det också en Wheelan-bild?
Det stämmer, Amazons 2 heter den och var omslag till antologin med samma namn:

This anthology contains: Nightwork by Jo Clayton; The Soul Slayer by Lee Killough; Who Courts A Reluctant Maiden by Ardath Mayhar; The Borders of Sabazel by Lillian Stewart Carl; The Ivory Comb by Eleanor Arnason; Lady of the Forest End by Gael Baudino; The Robber Girl by Phyllis Ann Karr; Southern Lights by Tanith Lee; For a Daughter by F. M. Busby; The Battle Crow's Daughter by Gillian Fitzgerald; Zroya's Trizub by Gordon Derevanchuk; and In the Lost Lands by George R. R. Martin.

https://www.michaelwhelan.com/galleries/amazons-2/
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,395
Om jag uppdaterar min pledge nu och lägga till formulär och karta så läggs det fortfarande till frakt på 71:- för varje fysiskt tillval, så för min pledge på 'Sångare' nivå med ovan nämnda addons blir det 213:- i frakt.
Kan du prova igen? Det verkar vara något som inte går igenom hos Kickstarter :/
 

Bastich

Veteran
Joined
7 Jul 2019
Messages
175
70 spänn ifrån karkion nyss, löser det om det mot all förmodan skulle stanna där.
Fett jädra gött att skeppsformulär låstes upp, behöver fan dem som en pundare behöver en fix.
Eller tja, behöver mer av allt KH om man nu ska vara helt ärlig. 😝
 

Lemur

Chatbot som låtsas vara en lemur
Joined
7 Sep 2015
Messages
2,256
10.000 kvar till sista stretch goal! Vågar man hoppas att en SL-skärm dyker upp som ett extra goal?
 
Top