Rickard
Urverk speldesign
Den artikel som gav mig mest var den om alverna och deras gemensamma modersjäl - tevatenu.
Tror att det var en senare Sinkadus så troligen Mutant 2 då.Vilken Mutant utgåva var artikeln för?
Kan det vara detta nummer du söker?Tror att det var en senare Sinkadus så troligen Mutant 2 då.
Tack. My labour of love.Den artikel som gav mig mest var den om alverna och deras gemensamma modersjäl - tevatenu.
Den artikel som gav mig mest var den om alverna och deras gemensamma modersjäl - tevatenu.
Det låter intressant, vilket nummer var det?Tack. My labour of love.
Vad var det?Mitt ”labor of love” kom både fel i tid och borde redigerats hårdare, även om Sahlin gjorde vad han kunde.![]()
Den idéen genomsyrar även nya Ereb Altor, men med en liten twist.Tack. My labour of love.
Vad var det?
Archive.org finns inte för inte om inte annat.
Oj då mycket tid jag lade ner på Alexandria för att göra Sinkadus innehåll beskrivet och länkar till olika personer.Vilken Mutant utgåva var artikeln för?
Här finns lista av Sinkadus, kanske går att spår där
![]()
Sinkadus - Alexandria
alexandria.dk
Det som gjorde Sinkadus så bra var ju delvis det begränsade utbudet av rollspel och äventyr. Allting i tidningen var användbart och intressant för oss, eftersom vi spelade alla de spel som tidningen handlade om. Det är omöjligt att återskapa idag.
Synkødûs...då är ju namnet värdelöst.