Nekromanti Simons kompis vågar sig hit

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Hej Rollspel.nu medlemmar.

En del av er känner mig sedan innan som Kim eller han som dyker upp på Gothcon och spelar en hel del Utpost.
Det är dags för mig att ansluta mig till er och jag säger hej till alla er som finns här.

Kort info om mig.
Namn: Kim Nolemo
Ålder: 32
Boplats: Örebro
Uppfödd: Karlskoga
Fokuserade spel: Indierollspel och brädspel

Om ni har några frågor om mig svarar jag gärna på dem.
Och om någon i Örebro området letar efter en spelare till olika typer av spel får ni gärna också höra av er.

Lev väl
Kim "Simons kompis" Nolemo
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
Jag inser ett stort misstag i mitt liv.
Jag skulle bara låtit min titel varit "Simons kompis", det här kommer bli ett uselt profilnamn :)
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Hej och välkommen!

Simon syftar alltså på Genesis för den forumit som undrar.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Simons_kompis;n232092 said:
Jag inser ett stort misstag i mitt liv.
Jag skulle bara låtit min titel varit "Simons kompis", det här kommer bli ett uselt profilnamn :)

Ja, inte ens välja ett profilnamn kan du göra rätt.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,907
Location
Nordnordost
Simons_kompis;n232092 said:
Jag inser ett stort misstag i mitt liv.
Jag skulle bara låtit min titel varit "Simons kompis", det här kommer bli ett uselt profilnamn :)
Tindra med ögonen mot moderatorerna så kan de ändra ditt användarnamn.
 

Kim Nolemo

Veteran
Joined
17 Apr 2017
Messages
159
wilper;n232112 said:
Tindra med ögonen mot moderatorerna så kan de ändra ditt användarnamn.

Tack för tipset!

Och tack kloptok för förtydligandet.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
ceruleanfive;n232126 said:
Välkommen, välkommen!



Säger han som missat ett "s" i sin titel...? ;)
absolut,

För att förtydliga så att ingen tar det fel, Kim och jag känner varandra och vi brukar förulämpa varandra när vi ses.
Så att jag förolämpar honom här ska inte ses som att jag är elak mot alla som kommer till forumet, utan att jag är en man som inte fått lära mig hur man uttrycker positiva känslor, utan det ända jag klarar av är att att förolämpa alla jag gillar.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,725
Location
Eskilstuna
Lukas;n232145 said:
absolut,

För att förtydliga så att ingen tar det fel, Kim och jag känner varandra och vi brukar förulämpa varandra när vi ses.
Så att jag förolämpar honom här ska inte ses som att jag är elak mot alla som kommer till forumet, utan att jag är en man som inte fått lära mig hur man uttrycker positiva känslor, utan det ända jag klarar av är att att förolämpa alla jag gillar.
Jag utgick från att det var helt med glimten i ögat och jag gjorde då ett halvtaskigt försök att haka på den kamratliga stämningen. :)
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,753
Location
Göteborg
Välkommen, Simons kompis! Och ja, det är jag som är Simon, och alltså inte forumiten Simon. Han är inte Simon, och Simons kompis är, såvitt jag vet, inte kompis med Simon.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Välkommen hit! Kul att träffa dig på andra sätt än IRL. IRL håller på att bli så uttjatat.

/Cissi
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,753
Location
Göteborg
Cissi;n232504 said:
Välkommen hit! Kul att träffa dig på andra sätt än IRL. IRL håller på att bli så uttjatat.
Det är alltid skönt att kunna sätta ett användarnamn på ansiktet, så att säga.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,278
Location
Örebro
Hej Simons kompis - och välkommet till forumet. Alltid trevligt med fler örebroare! :)

Simons_kompis;n232083 said:
Och om någon i Örebro området letar efter en spelare till olika typer av spel får ni gärna också höra av er.
Jag ser ju att du skriver indiespel som vad su spelar och det är absolut inte min kopp te, men det pågår ett par olika (trad)rollspelskampanjer här i Örebro. Är det något som vore intressant så säg till så ska jag se om det går att få in dig i en av dem.
 
Top