Nekromanti Sidorna sluter sig tätt...

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Du snackar om rutorna, va?

Den vita bakgrunden ska egentligen inte vara vit, men jag har svårt att tänka mig att det är det du stör dig på.

Ja, det ser rätt gräsligt ut, passar inte alls som temafärg. Usch! Vad ska jag istället välja för färg.

Vad det du som röstade på min poll? "Eon var bra som det var"?

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Du snackar om rutorna, va?

Ja, bakgrunden tänkte jag inte på.

Har tyvärr inget förslag, annat än grått (usch så tråkigt)

Nej det var inte jag som röstade.


Quan'talis - som i något skede gjort det till sin livsuppgift att kritisera dina sidor

"A voice of chaos in a reasonable world"
www.senileape.cx
 

Bloodsbane

Veteran
Joined
10 Aug 2001
Messages
70
Location
Gefle, Sverige
Re: Du snackar om rutorna, va?

färgen på Eon poll rutan är ju jättebra, varför använder du inte de färgerna på hela sidan istället (mörka tonen i bakgrunden och ljusare tonen i textblocken)
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Nu har jag läst artikeln också

En sak ger ett lite förvirrat intryck: först tar du AD&D som exempel på spel där det roliga försvann pga för mycket regler (håller med), sedan tar du en person som spelat DoD (som jag tolkar till Drakar och Demoner) som exempel på en spelare som bryr sig mera om regler än om personlighet. (Nu låter det förstås som om jag skulle kritisera allt på sidan. Men som jag ser det kan man inte få för många bra rollspelssidor, och man får inte bra sidor utan kritik. Och du verkade ju inte bli helt förkrossad av min kritik av färgen.)

"Människan har två njurar men bara en hjärna"
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Äh, bara feedback...

Statistiken bygger på verkligheten, vilket är något jag mer eller mindre inte kan ändra på/images/icons/wink.gif

Poängen var att spelaren (som bara hade spelat Drakar och Demoner - märk väl, inte eggspert/images/icons/crazy.gif) var rätt så naiv.
Han spelade naiv, och poängen med artiklen är alltså det slitstarka och förövrigt ganska attitydfulla: och?

//Morgoth - som gillar kritik men föredrar beröm /images/icons/smile.gif

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Häftigt !

Jag gillar det faktiskt. Ser ut som en bra grej att bygga på !

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top