Nekromanti Shameless plug (Ost i TV!)

Ost

Warrior
Joined
1 Nov 2001
Messages
200
Location
Linköping
Tja, det är väl ingen här som vet vem jag är, men det kanske ändå kunde vara kul att se en WRNU-forumit i TV...? :gremsmile: Alla ni som bor i Östergötland och har kabel-TV (eller om ni på annat sätt har tillgång till Kanal Lokals östgötasändningar), har nämligen möjlighet att göra just det! Kolla in programmet "För nöjes skull" på Kanal Lokal, denna onsdag 27/9 kl 19:00 och framåt. Jag kommer att stå på scen och spela tre låtar med mitt band, Diecco (jag är den skalliga saken). Det ryktas även om tävling med utlottning av vår EP och två friplåtar till konserten med Kristian Anttila i Linköping lördag 30/9 på Club Casbah (där vi spelar som förband). Ett sånt tillfälle får man väl bara inte missa? :gremwink:

(Jösses vad jag hatar självmarknadsföring... men nu är det gjort!)
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Shameless plug (Ost i TV!) [OT]

Nu bor jag i Umeå, så jag borde inte svara på det här inlägget. Men jag måste bara kolla, spelar du poker på den där bilden, eller är det jag som är förstörd i hjärnan? Ser ut som du sitter vid ett pokerbord och leker med markerna...

Tack för mig!
/Balderk, onödiga frågans mästare
 

Ost

Warrior
Joined
1 Nov 2001
Messages
200
Location
Linköping
Det är inte jag... [OT]

...även om det i lågupplöst tillstånd kan tyckas vara lite likt. Men hjärnan din är i god trim, för visst är det en pokerspelare som sitter och leker med markerna! Det är en screencap av Paul Phillips (en av mina personliga favoriter) från en TV-sänd tävling (World Poker Tour).
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,511
Location
En mälarö
Re: Det är inte jag... [OT]

Ojdå! Du har ju haft den avataren ett bra tag och tills nu har jag trott att den föreställde den snaggade snubben i Parlamentet. :gremgrin:

/Anders
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: Det är inte jag... [OT]

Jaha! Coolt. Jag har nog missat att se det avsnittet av WPT. Och Paul Phillips har jag aldrig hört talas om.

Kul att jag hade rätt också.

/Balderk
 
Top