Nekromanti SFS?

Ezzy

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
213
Location
----
tja, köp euro om du vill ha riktig info... lite kort: naturen är bra, mega företagen lyder under staten, folket är snällt, dom har bra utbildning, dom har avancerad teknologi, dom har en ganska hård men rättvist rättsystem, dom har ingen brottslighet och dom är rika. typ.
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
naturen är bra

om du nu tycker att det är bra att gå i skyddsdräkter i Norrland för att undvika UV-ljuset.

dom har ingen brottslighet
Brottslighet har de men bara organiserad och ganska avancerad. Men det är som du säger det är inte lika mycket småbrott och rånmord mm som i övriga Europa

Värt att tillägga de har hårda vapenlagar
 

Ezzy

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
213
Location
----
"om du nu tycker att det är bra att gå i skyddsdräkter i Norrland för att undvika UV-ljuset."
stackars samer. :C) måste ha skyddsdräkt. nåja. men trots det har dom drabbats milt jämfört med australien... storbritanien... och trots det lila problemet med ozonhålet så är SFS ett av de länder med bäst bevarad natur.

"Brottslighet har de men bara organiserad och ganska avancerad"
öh? skandinaviska maffian smugglar in lite knark och har lite eko brottslighet... inga andra brottsyndikat har fått något fäste. jämfört med andra länder så skulle jag vilja säga att dom har LÅG brottslighet.

"Värt att tillägga de har hårda vapenlagar"
alla deras lagar är hårda. :C)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
skandinaviska maffian smugglar in lite knark och har lite eko brottslighet...

Va? Var fasen dök de upp ifrån? Jag skulle trott att ryska maffian hade lagt humrarna på skandinavien sedan... ja, Sovjet rasade samman. Har svårt att se någon som helst sak som skulle göra några förortskids eller vemsomhelst maffiosos stora nog att hota krogkungen Ivan ^_-


Storuggla, inte rädd för förortsmaffian
 

Ezzy

Warrior
Joined
14 Jun 2000
Messages
213
Location
----
näe. det är polisen som är så "bra"(hård men hederlig och rättvis) så fort ryska maffian försökte komma in i SFS blev dom dödade/utkastade av polisen... däremot så har dom inte lyckats kasta ut den inhemska "maffian" :C) dom är väll lite mer ingroda eller nått... kanske. ifall man kör efter euro då, vilket jag inte gör men det är en annan sak.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Men öh... de är ju redan på plats och inte har de slängts ut alls? o_O;;
Jaha, en sak att ändra på i Neotechs världsbild för mig då... :gremwink:


Storuggla, tar fram stora rödpennan
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Jag skulle tippa på att den skandinaviska maffian är en osannolik kombination mellan mc-gäng, återfallsförbrytare och jugoslaviska maffian (som ryktas finnas lite här och där redan i dag).

/RD
 
Top