Nekromanti SF-konvent

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Är det någon mer som ska på SF-konventet i Sollentuna den 25-26 oktober? Jag ska i alla fall dit med en kompis. Om det kommer fler härifrån kanske det vore kul att säga hej till varann, eller något :gremcrazy:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Nja, jag vet inte... förra året lockade de med en dvärg. Jaws i all ära, men det är svårt att överträffa en dvärg.

Jag hittade förvisso en massa skumma Robotech-prylar förra året, det var rätt schysst. Fast det blev lite läskigt när vi tappade bort vår übernördkompis Dennis. Alla såg ut som honom!
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"Jaws i all ära, men det är svårt att överträffa en dvärg."

Men Batmobilen ska ju vara där! o_o
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Nja, jag vet inte... förra året lockade de med en dvärg. Jaws i all ära, men det är svårt att överträffa en dvärg."

Gör inte så där! Folk glor konstigt på mig när jag skrattar högt i datorsalen :gremgrin:


Storuggla, borde skriva
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Lockande, men passar tyvärr dåligt för mig. Kunde de inte lagt det under veckan efter i stället, då är jag i stockholm hela veckan...

Det är dåligt att de inte tar hänsyn till mig när de planerar stora tillställningar!
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,641
Location
Uppsala
Känner detsamma...

Och framförallt - varför läggs alla förbaskade evenemang i stora städer? Jag fattar ingenting :gremwink:
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Och framförallt - varför läggs alla förbaskade evenemang i stora städer? Jag fattar ingenting
Inte alla, pissiga evenemang som sport och sånt kan läggas i vilken jäkla håla som helst, till och med Borlänge.
 
Top