Nekromanti Sexrollspel?

Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Re: Dags att komma

När det sjunker till en standard som inte ens är rolig längre, har jag inga planer på att fortsätta diskussionen.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Vi kan väl hålla lyteskomiken utanför? [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Re: OT

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Har du märkt att det inte fanns en enda sexuell anspelning i ditt senaste inlägg? Vi har helt frångått det mest populära ämnet genom alla tider. Hur är detta möjligt?

<hr></blockquote>



Jag vet inte riktigt om jag håller med dig. I min begreppsvärld så finns det nog sexuella anspelningar i "horder av groupies". Om man dessutom vill misstolka (vilket ingen på detta forum skulle kunna sänka sig till att göra, eller nåt sånt...) så kan man ju lätt se underförstådda citattecken kring "studerar en mästare" som genast ger det något slags sadomasochistisk dominansvinkling.

Va fan håller jag på med? Missförstår mina egna inlägg! Hur korkad kan man bli?/images/icons/shocked.gif/images/icons/hairy.gif
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Varför?

Vi har ju redan blandat in så mycket annat, så varför ska vi lägga av nu?

/Skuggvarg - säker på att diskussionen inte lever längre, den bara animeras till artificiellt liv av nekromantikerna Skuggvarg, troberg, och Black Dwarf.
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: OT

Jag vet inte hur dum man kan bli, men jag måste säga att du verkligen testar var gränsen går, troberg. Ständigt och jämt.

/Skuggvarg
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
OK, du tigger om det!

Smaklöst men oundvikligt skämt:

- Vill du komma till vattenskallarnas årskonvent?
- O tack! Jättegärna!

Och passa dig, jag kan ännu smaklösare skämt!
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,588
Re: OT

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Jag vet inte hur dum man kan bli, men jag måste säga att du verkligen testar var gränsen går, troberg. Ständigt och jämt.

<hr></blockquote>



Inte alltid. Ibland bara annekterar jag hela området bortanför gränsen och håller det med näbbar och klor.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
men va fan.. [nt]

Vad hon _behöver_ är ju en bh till juvret!
Det här slår ju nästan Dnalors mutant-gris med tre urrigningar..
 
Top