Mera porr, för i helvete!
Fan, ni låter ju som djävla adjunkter allihopa.
Givetvis ska det vara sexbeskrivningar! Utförliga, svettiga, porriga, ångande, blodiga, ömma, rodnande, frustande sexbeskrivningar.
Jag vill verkligen kunna känna doften av sköte när jag läser en god sexbeskrivning. Jag vill se utförliga beskrivningar av tungspetsar som målar våta penseldrag över laxfärgade blygdläppar; av den saltstänkta doften från svettpärlor som dansar i fjuniga buskage av könshår; av den sura smaken av mjölkfärgade safter som rinner längs kinder, och droppar från hakor och underläppar.
Jag vill se medelålders mödrar fastnaglade vid stora, rostiga kugghjul, med ansiktet fruset i ett ljudlöst skrik och hårtestarna fastklistrade mot svettet i hennes panna, alltmedan pumpande pistonger från korroderade maskiner kommer på löpande band för att turas om att knulla henne blodig. Allt detta försjunket i diset från tjocka, sotiga rökmoln av maskinandedräkt från konstruktionernas avgasrör.
Jag vill läsa om vårtiga troll som klivit ner i en svart, solkig tjärn där vattnet är så mörkt och ligger så stilla att det liknar en välpolerad masonitskiva. Vill läsa allt om hur de vadar fram längs det svarta vattnet, om hur näckrosor klänger och snärjer sig intill deras robusta kroppar, och om hur trollpackans glosögon börjar vattnas och bli blanka alltmedan mannen kysser hennes nacke och hals. Hur han blåser lätt i hennes öra vid varje kärleksord han yttrar, hur han biter i hennes örsnibb när han tränger in i henne, hur han följer hennes tår nerför hennes kind, hals och nyckelben.
Jag vill veta allt om alvädlingar som ligger på divaner och matar varandra med bladguldövertäckta vindruvor. Jag vill läsa allt om hur den äldre och erfarnare av de två ligger och förstrött ritar sin signatur med sitt pekfinger över sin unge älskares bröst. Hur den äldre biter den yngres underläpp efter varje kyss de delar, och om hur han för in sitt vänstra långfinger i sin unge älskares stjärt och klämmer en testikel mellan sin tunga och sin gom.
Jag vill veta precis allt om androidbetjänter som går in till tonårsflickor om nätterna och ser hur mycket de kan smeka dem utan att de vaknar. Som med maskinell precision stryker sina kalla fingrar upp och ner längs det rodnade köttet mellan flickans lår och till sin förvåning hör flickan börja stöna androidens namn i sömnen.
---
Alltså, många tror att porr är något man runkar till. Det är som att tro att komedier är något man nödvändigtvis måste skratta till.
Det finns underbara komedier där man bara sitter med hjärtat i halsgropen och bevittnar något alltigenom pinsamt och smärtsamt. Något som ger igenkänning och allt annat som komedier handlar om - men som man ändå inte skrattar åt, förrän kanske senare.
Så är det med porr. Bra porr vidgar ens vyer, kittlar ens fantasi, utmanar ens föreställningar, leker med ens världsåskådning, och gör vardagen lite mer magisk.
Hur många har inte börjat njuta mer av sina cigarrer efter Lewinsky-affären, exempelvis? Jag tyckte lypsyl var en helt meningslös produkt förrän den dagen då jag fick se en föras upp i en fitta.
Så: Mer sex! Mer porr! Mer knull!
Jag tycker det är typ tusen ggr viktigare än bakgrundshistorier.