Nekromanti Seter = Serie tecknare

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
I senaste Herman heddning numret kom det en ny serie, eftersom ajg är så glömst har jag glömt namnet men det började på the r.......ionist typ, i alla fall, jag undrar bara vad hade seter för del i denna skapelse samt, känner magnus seter darnell och company?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Seter = manusförfattare …

Magnus har skrivit manus. Och, ja, han känner Jonas Darnell, Patrik Norrman och Micke Grahn.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
The Rescapists

Tjenare!

Kul att du såg serien. Jag har skrivit manus, och jag, Jonas och Patrik har hittat på storyn.

Det är ett experiment, så om du och ni andra gillar vad ni läser i de kommande Herman-numren, så låt Herman-redaktionen få veta det!

:gremlaugh:

Magnus
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Jag kände honom innan han blev berömd!

Kommer det några fler Fantomen-manus ifrån din penna i framtiden? Det hade varit ett gott skäl att åter börja köpa nummer av tidningen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Troligen inte

Såvida inte folk börjar skriva till Fantomen-redaktionen och be om fler äventyr av mig, det vill säga. :gremlaugh:

/M
 

DODswe4

Hero
Joined
3 Mar 2004
Messages
1,283
Location
Stockholm
Re: The Rescapists

Jag tyckte den var bra, lite för kort, men jag antar att den fortsätter. den get lite mer mystik och intelektuel läsning, man kan säga mycket om Herman men intelektuel är han inte.

Kul att se rollspels nördar skriva manus

go magnus go magnus :gremgrin: :gremtongue:
 
Top