Nekromanti Serverstrulet

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Äntligen är servern uppe och allting verkar fungera som det ska. Med betoning på verkar, jag är fortfarande inte helt övertygad om att den fungerar som den ska. Men vi får väl se vad som händer...

Jag återkommer med mer ingående info inom kort.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: hastighet

Antingen det, eller att vi nu kör på en AMD Athlon Thunderbird 1200 med 896 MB minne....
 

Daniel Andersson

Swordsman
Joined
27 Jul 2000
Messages
416
Location
Järna, Södertälje
Re: hastighet

Oavsett vilket, så måste jag säga att även i min ände av tråden känns det som om det hela går mycket snabbare nu.
För övrigt skönt att sidan är tillbaka, sommaren har känts så tom .../images/icons/smile.gif

Daniel
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
ÄNTLIGEN !!!

Fasen va´efterlängtade ni är !!
Kunde inte ana att man kunde längta efter den här sidan så mycket...
 

DAKRilla

Hero
Joined
12 Mar 2002
Messages
1,283
Re: OT!

Och det var jag som gjorde det inlägget? Strunt samma. Forumet är uppe igen åtminstone! Hipp, hipp, hurra!
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Multipel serverkrasch?

Tja, www.rollspel.nu och www.foxtail.nu, såväl som ett flertal andra siter, har varit nere i 2,5 veckor då de ligger på samma server. Att sveroks server också var nere var dock ett sammanträffande, och den var inte nere riktigt lika länge som vår server.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Det är ju det jag alltid sagt, uppdateringar är av ondo. TIlbaka till papyrusrullarna!
Skämt och sido, apkul att det hela återuppstått (attans vad snabbt det går!), nu blev livet kul igen! /images/icons/laugh.gif


Storuggla, som sitter åp jobbet och inte kan göra japanska smileys då
 
Joined
26 Jun 2002
Messages
25
Location
Nohstril, Erebos
Nej

Jag tänkte att jag skulle byta ut min mega-fåniga profil. Men jag har inte fått något lösenord.

Obs. Jag har ny epostadress, så det är inte problemet, inte heller att användarnamnet är upptaget.

När jag provade att registrera samma namn (det nya alltså), med min nya epost-adress, så stog det att det redan var registrerat.

Men jag har alltså inte fått något lösenor. Har kollat flera gånger de senaste timmarna.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,426
Fy fan vad skönt... Har varit lite jobbigt sen det la ner... Men nu känns allt lite bättre... =)
 
Top