Nekromanti Senaste nytt om Western IV

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Ja jag är säker på det, filen är som jag fick den av Anders och Tove och det står beta 3.
 

Razulv

Veteran
Joined
12 Feb 2015
Messages
25
Spännande, jag har bara fått en beta pdf. Så jag får kolla vilken det är när jag kommer hem men jag är rätt så säker på att det inte är den nyaste...
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Drey;n125118 said:
Så heter senaste filen jag fick.
Kan det kanske vara så att du beställt Deluxe Edition? Isf kanske det är omslag/inlaga som skiljer?

Rollpersonsbok fick jag senast i februari...
 

Razulv

Veteran
Joined
12 Feb 2015
Messages
25
kollade upp mina böcker, jag har också beta 2. jag har också beställt den vanliga versionen.
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Drey;n125132 said:
Nej det är den vanliga versionen jag beställt.
I så fall tänker jag hungerstrejka tills Gillbringarma reder ut detta illdåd och skickar mig beta 3!
 

Huggsnok

Veteran
Joined
7 Jul 2011
Messages
26
Leumas;n125178 said:
Jag fick också regelbeta 2 i juni och jag beställde en av deluxe utgåvorna.


Samma här... Har det missats att skicka ut Beta 3 till några mån tro?
 

Razulv

Veteran
Joined
12 Feb 2015
Messages
25
Vi får väl hoppas på att de i sådanafall upptäcker det och skickar ut regelbetan 3 till alla...
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Det är inte regelboken utan rollpersonsboken som är beta 3
 

Klingonsylt

Swordsman
Joined
28 Sep 2005
Messages
480
Location
Umeå
Har inte fått rollpersonen beta 3 heller. Visste inte att det skulle komma. Vad har ändrats sen tvåan?
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Drey;n125316 said:
Det är inte regelboken utan rollpersonsboken som är beta 3
Det är beta 2 på båda mina böcker. Rollpersonen fick jag senast i Februari (beta 2), sen kom Regelbok (beta 2) i juni.

Nu kan det egentligen kvitta för min del. Ser hellre att böckerna kommer till tryck och att vi därefter får den slutliga version 1.0 som pdf! :)
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Samma här, skiter egentligen vilken beta jag har då jag vill ha den riktiga produkten. Dessutom planerar familjen att kanske flytta till Japan igen och om inte spelet kommit innan den eventuella flytten så komplicerar det saker.

Flytten är inte slagen i sten men mycket har hänt sedans min grupp beställde deluxe-böckerna och det känns galet att ännu inte ha fått dem.
 

Drey

Veteran
Joined
31 Aug 2012
Messages
122
Jag vill också se böckerna, gillar inte att läsa pdf:er så vi har inte kommit igång att spela.
Vet inte om det är för att jag har opererade ögon som gör att jag blir fasligt trött när jag läser på en skärm efter ett tag.
 

Harry S

Swordsman
Joined
27 Sep 2015
Messages
682
Drey;n125405 said:
Jag vill också se böckerna, gillar inte att läsa pdf:er så vi har inte kommit igång att spela.
Vet inte om det är för att jag har opererade ögon som gör att jag blir fasligt trött när jag läser på en skärm efter ett tag.
Jag tror inte bara att det är du. Jag tror det är en stor skillnad för hjärnan att läsa en pdf på en bildskärm jämfört med att läsa en pappersbok: http://www.svd.se/sma-bildskarmar-ger-trotta-ogon
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Jag gillar pdfer, men jag köpte inte en deluxe-utgåva för att bara ha tillgång till inte fullt klara böcker i digital form.

Det här är inget trashtalk, jag vet att Åskfågeln har haft många tragedier och liknande under skapelseprocessen och jag vet efter personliga erfarenheter vad det kan göra med en människa.

Men helt ärligt tror jag inte att det är där problemet ligger, jag gissar självklart nu. Dock tror jag att Åskfågeln måste inse att produkten aldrig kommer vara perfekt i deras ögon, så det kan vara dags att släppa spelet trots att allt inte är som skaparna drömde om.
 

Twiggen

Veteran
Joined
29 Jun 2007
Messages
34
Men sluta gnäll nu. För 15 år sedan lovade de att fixa erratan in i ett nytryck och jag väntar på den. En jäkligt bra errata har det blivit nu 15 år senare och därför köpte jag allt samt till och med extra böcker. Jag har gjort en investering i en produktion som inte ger mig en garanterad vinst, men utvecklingen gillar jag.
 
Top