Nekromanti Se vilka som finns

Jake Steele

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
389
Location
Göteborg
Det finns en funktion för att se vilka som är online just nu men jag skulle vilja ha en funktion som låter en se vilka alla användare är. En lista på dem om ni förstår.

Jag ville nämligen se om en kompis skaffat sig en användare och vad den var och kom inte på något sätt att kolla det. Kan man inte lägga in så man kan söka på namn och användarnamn i någon sökfuntkion.

_öRn
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Den finns redan, men det är en administratör-fördel (?)

Tror inte att man kan ge den möjligheten till andra, när man söker på folk så kan man även ändra på deras personliga information och sånt. Tror inte forumsbesökarna är tillräckligt mogna (åtminstone inte alla) för att ha sådant ansvar.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Det är klart att det går att fixa en lista över användare, det är nog inte ens svårt, men det är något som dröjer ett tag i så fall, det finns andra saker som är mycket viktigare som måste göras innan.

Finns det ett intresse i att ha en (sökbar) lista över användare?

Topplista tänkte jag nog försöka fixa ändå, det tycker jag är en kul, om än ganska onödig, funktion.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Lord of Empire

Warrior
Joined
23 Jul 2000
Messages
211
Location
Stockholm, himla nära Bromma Flygplats
Sök användare

<I>Finns det ett intresse i att ha en (sökbar) lista över användare?</I>

Om man kunde lägga den i "skicka privat"-alternativet så att man smidigt kunde nå den så skulle det vara bra.

/Erik

an'Lofir
Haunted by my own mind.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Intresset finns hos mig också. Är ju också kul att veta hur många som är registrerade här på forumet.

/Seinet - Är i alla fall EN registrerad användare.
 
Top