rollspelspiraten Swordsman Joined 25 Oct 2013 Messages 747 Location Kristianstad Thursday at 20:44 #1 Någon som har och kan tänka sig sälja? Jag kan betala med pengar eller granris, vilket du än föredrar.
Någon som har och kan tänka sig sälja? Jag kan betala med pengar eller granris, vilket du än föredrar.
rollspelspiraten Swordsman Joined 25 Oct 2013 Messages 747 Location Kristianstad Yesterday at 17:54 #2 BUMP BUMP!
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 13,736 Location Ludvika Yesterday at 19:00 #3 Jag önskar dig lycka till för det är ett coolt spel! Tyvärr håller jag hårt i mitt exemplar.
rollspelspiraten Swordsman Joined 25 Oct 2013 Messages 747 Location Kristianstad Yesterday at 21:18 #4 Rymdhamster said: Jag önskar dig lycka till för det är ett coolt spel! Tyvärr håller jag hårt i mitt exemplar. Click to expand... Tack kompis! Den som söker skall finna. Jag tänker att det måste ju vara någon som vill sälja sitt ex eller någon butik som har kvar ett ex.
Rymdhamster said: Jag önskar dig lycka till för det är ett coolt spel! Tyvärr håller jag hårt i mitt exemplar. Click to expand... Tack kompis! Den som söker skall finna. Jag tänker att det måste ju vara någon som vill sälja sitt ex eller någon butik som har kvar ett ex.
guldfink Hero Joined 6 Feb 2011 Messages 1,360 Yesterday at 21:59 #5 Jag köpte nyligen ett ex, som jag nog aldrig kommer läsa. 50 kr + frakt (eller upphämtning i Göteborg).
Jag köpte nyligen ett ex, som jag nog aldrig kommer läsa. 50 kr + frakt (eller upphämtning i Göteborg).