Nekromanti Sanningen om D&D

Eskil

Warrior
Min åsikt är att den där Debbie är en synnerligen fånig individ, jag menar, vad är det för fel med rock, rollspel och magi? Vem har egentligen gjort den där serien, Didi&Björns amerikanska motsvarigheter?Förresten, kolla www.exposingsatanism.com för mer sådant material.

Cybot

Mest spelbar
Jack Chick är mannen bakom de här serierna. En extrem protestantistik fundamentalist som 5 gånger av 5 tar och bortser från Matteus 7:1-5.

Staffan

Myrmidon
1Döm inte, så blir ni inte dömda.
2Ty med den dom som ni dömer med skall ni dömas, och med det mått som ni mäter med skall det mätas upp åt er.
3Varför ser du flisan i din broders öga när du inte märker bjälken i ditt eget?
4Och hur kan du säga till din broder: Låt mig ta bort flisan ur ditt öga — du som har en bjälke i ditt öga?
5Hycklare, ta först bort bjälken ur ditt öga, så kan du se klart och ta bort flisan ur din broders.
(källa: http://www.bibeln.se)

Mask_UBBT

Hero
"Scientific proof that evolution is a fraud!![NT]"

BWAHAHAHAHHAAHAHHA!!!!/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/laugh.gif/images/icons/laugh.gif/images/icons/laugh.gif/images/icons/laugh.gif/images/icons/cool.gif/images/icons/cool.gif/images/icons/cool.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/oink.gif/images/icons/oink.gif