Nekromanti Sanna Namn Generator 1.0

lijat

Swordsman
Nu har jag skrivit klart Sannanamn Generatorn som jag åtog mig att skriva. Instruktioner finns i readme filen och alla frågor kan ställas till mig här på forumet.

Jag ber om ursäkt att jag skrev den i java då det gör att man måste ha java runtime enviroment instalerat för att köra (adres till var det finns är inkluderat i readme) men mina kunskaper i c++ är altför bristfälliga.

Om ni har komentarer eller förslag på hur den kan förbätras så vill jag att ni delger mig era synpunkter skriv ett inlägg här eller skicka mig ett privat medeland.

Jag vill undanbe mig KLAGOMÅL på min stavning ni får gärna rätta mig me se till att göra det i en positiv ton och inte klaga.

och et stort tack till Leopaexd som presenterade dom ursprungliga reglerna för sanna namn.

lijat

Swordsman
vad försöker du öppna filen som är bifogad är ett zip arkiv öppnas i winzip i zip arkivet finns det en mapp med tre filer

sannanamngeneratorn1.0.jar som är en själv exuterande jar fil den startas genom att man dubbelkickar på den men för att det ska fungera måste javaruntimeenvioment vara instalerat. den versonen som bifogades är kompilerad på en pc med windows xp om du kör mac kan jag bifoga en sådan ochså även om det borde fungera ändå sen så kan du också öppna jarfilen som en mapp med tex winrar där kommer du att finna kälkodsfiler och lite annat.

dom andra två filerna är

readme.txt som inehåller instruktioner
exempel magnitud 3.txt som är ett exempel

om du inte får det att fungera med java runtime enviroment instalerat så skriv ett medelande till så ska jag titta på det.

det finns en adress till vart du kan hämta java runtime enviroment i readme.txt

Leopaexd

Veteran
Bra jobbat Lijat, jag skulle aldrig kunnat skriva en generator av sådant kaliber (kan inte programmera alls).

och et stort tack till Leopaexd som presenterade dom ursprungliga reglerna för sanna namn.

Jag skrev dem endast på grund av mördande tristess. Så det är kanske inget hjältedåd.

Raco

Veteran
Re: Bra[NT]

Jag har bara sett över det lite gran men jag tycker allt är bra. ((Hittills))

Sankt Creigh

Warrior
Det var aningen för avancerat för mig att ens få igång det så att jag ger upp med detsamma. Schysst idé dock ! :gremlaugh: