Nekromanti Sagan-om-Ringen-trams:

Sodivra

Champion
Efter att ha sökt material till mina Sagan-om-ringen-inspirerade NT-inlägg på Rollspelsforumet så halkade jag in på dessa sidor, rätt roliga..

Först ett rätt ordinärt test -Jag blev Gandalf! :gremsmile:
Sedan den määääästerliga parodin "lord of the pants"

Eller kanske inte. Nåja, tänkte att ni kanske skulle tycka att detta var kul.. :gremsmile:

Gimli

"Gimli Gloin's son

If I were a character in The Lord of the Rings, I would be Gimli, Dwarf, handy with an axe when orcs are about."

Det gick ju bra, och jag som räknade med att bli Gollum eller något annat hemskt! :gremsmile:

Celeborn!

Jag blev som sagt kungen av Lothlorien! Rätt trevligt även om han är en mes i filmen...

/Herr Balderk, orkade inte kolla Lord of the Pants

Jag blev...

...en av de fyra som jag verkligen ville bli och håller som favoriter.

<table><tr><td>[bild]http://www.lordoftherings.net/images/ca_imcke.jpg" alt="Gandalf[/bild]</td><td>

Gandalf the Grey</p>

If I were a character in The Lord of the Rings, I would be Gandalf, Wizard, a guardian against the Dark Lord.</p>

In the movie, I am played by Ian McKellen.</p>

Who would you be?
Zovakware Lord of the Rings Test <small>with Perseus Web Survey Software</small></p></td></tr></table>

De andra tre är Legolas, Aragorn och Gollum.

Förvånande nog...

... blev jag dvärg. Gimli, son of Gloin.

Är det någon som ser ett mönster? :gremgrin:

/Black Dwarf: "Nobody tosses a dwarf" .... eller var det Gimli som sa det där?

Re: Förvånande nog...

Skägget? :gremtongue:

Nae, jag ser inget annat mönster... :gremwink:

Bilbo

Hurra! Jag får visserligen bara vara med femton minuter i filmen, men jag har ju en helt egen bok att huvudpersonera i!

-JPS- introducerar verbet "huvudpersonera"

Blev den absolut sexigaste personen i lotr...

Eller kanske inte...
<table><tr><td>
ca_bdour.jpg\\" alt=\\"Wormtongue
</td><td>

Wormtongue</p>

If I were a character in The Lord of the Rings, I would be Wormtongue, Man of Rohan, the chief counselor of Theoden.</p>

In the movie, I am played by Brad Dourif.</p>

Who would you be?
Zovakware Lord of the Rings Test <small>with Perseus Web Survey Software</small></p></td></tr></table>

Re: Blev den absolut sexigaste personen i lotr...

Bah! Han är ju cool! :gremlaugh:
Synd att inte Gollum gick att få, då hade jag blivit Gollum... Ondskan personifierad!

Denethor [ant]

If I were a character in The Lord of the Rings, I would be Denethor, Man of Gondor, Ruling Steward of proud Gondor and father of Boromir and Faramir.

In the movie, I am played by John Noble.

Saruman [NT]

/Seinet Wintermute - Har relativt vita händer och namn som börjar på S, går dock klädd i svart

Gandalf

Även jag blev den gråe trollkarlen. Det krävdes lite trixande för att få fram vissa karaktärer dock, till exempel Arwen och Eowyn...

Back