Nekromanti Sagan om ringen *DELETED*

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Re: Sagan om ringen

"Tänkte delge er alla här på forumet ett mail jag fick från en kompis. Kolla den bifogade bilagan. Jag säger bara snacka om att inte ha koll på läget."

Med tanke på att man inte får se hela krönikan i inlägget så får man ju aldrig veta hur den slutar. Men jag vill minnas att jag såg den där, och jag vill definitivt minnas att den var rätt satirisk.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Sagan om ringen

Den är lite småkul att läsa ja..
Har åxå för mig, precis som Krilla, att jag sett den där krönikan någonstanns.
har för mig att jag b. la läst den här åp rollspel.nu
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Sagan om ringen

"Med tanke på att man inte får se hela krönikan i inlägget så får man ju aldrig veta hur den slutar. Men jag vill minnas att jag såg den där, och jag vill definitivt minnas att den var rätt satirisk."

Det är möjligt, krönikan var redan redan klippt i det mail jag fick, tyvärr. Men jag vet att min kompis vet att boken kom först så att säga så att hade det i krönikan senare framkomit att även hon visste detta så tror jag inte att jag fått mailet. Jag tycker själv att det är synd att det inte går att läsa hela krönikan så om det finns någon annan kommer ihåg den och vet att krönikören inte är ute cyklar så säg till.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,578
Re: Sagan om ringen

Det är möjligt, krönikan var redan redan klippt i det mail jag fick, tyvärr. Men jag vet att min kompis vet att boken kom först så att säga så att hade det i krönikan senare framkomit att även hon visste detta så tror jag inte att jag fått mailet. Jag tycker själv att det är synd att det inte går att läsa hela krönikan så om det finns någon annan kommer ihåg den och vet att krönikören inte är ute cyklar så säg till.
Jag har fått samma mail, med samma klippta bild, så det är nog inte din kompis som scannat den. Min gissning är att det är ett vandringsmail, klippt för att vara missvisande.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Re: Sagan om ringen

Ok, då får jag allt säga till min kompis, han brukar inte sprida sånt, hrm, nu blev jag sur. lika bra att redigara inlägget. Har ingen att ambition att sprida missvisande information.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,416
Precis...

Jag har läst hela och den är grovt satirisk. Dessutom är den gammal som gatan... :gremwink:
 
Top