Nekromanti Söta nunor

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Snyggt!
Gillar verkligen ljuset och skuggorna i de här. Eller ja, pojkansiktet känns väl liksom bara snyggt men kvinnans ansikte är verkligen tilltalande där ljuset är skarpt och tydligt. Well done! :gremsmile:
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Din pik är noterad, men jag tror nog jag kan leva med att mina flickor ser smått androgyna ut.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Du är väldigt skicklig (men det har jag ju redan berättat tidigare), och här imponerar du särskilt på mig med färgläggningen av den vänstra bilden, då det mjuka bruna var en perfekt avvägd konturfärg åt de svala pastellerna. Din linjeföring är säker, du upplevs ha hittat en stil som passar dig, allt är tekniskt imponerande, osv; men härnäst tycker jag att du skall axla större utmaningar än att rita ansikten.

Mera, mera! Svårare, svårare!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Pik? Nej absolut inte. Missförstånd snarare i så fall. Jag var inte ute efter att pika någon.

Vad det annars beträffar så, hm, den där kanske är särskilt androgyn, annars har jag aldrig sett några sådana tendenser. Och kvinnan på den högra bilden (min favorit av de två) är dessutom helt klockren och självklar. Nåväl, en ung flicka/en ung pojke, i verkligen kan det finnas fall där man faktiskt har lite svårt att se vilket.
Nåväl, de är mycket fina och jag gillar färgerna och ljuset. Här pikas inte, så ta till dig av komplimangerna, var glad, stolt, nöjd och lite ägig! :gremsmile:
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Det är rätt svårt att rita ansikten bra också vill jag meddela xP Men jo. Jag vill också att jag ska rita något mer komplicerat eller åtminstone lite mer komplett.
De här lär mig dock andra saker som är viktiga att kunna, och jag kan kräkas ur mig en sådan här på en kväll utan att verkligen slösa med tiden, så de kan ses som "saker xhakhal gör mellan större och viktigare ting". Större och viktigare ting brukar dock inte ha för vana att hamna på wrnu for some reason ._.
"Större och viktigare ting" i pipelinen just nu är (på den personliga sidan) Ymirs födelsedagspresent, ett bildbyte med Dr Grävling, illustrationer av rollspelssessioner... och på den professionella sidan bilder till ett av wilpers spel. Men stora saker går långsamt :gremfrown:
 
Top