Nekromanti Sökes

R3D3

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
15
Location
Borlänge så klart!
Ngn som vet om det finns ngnstans på nätet där man kan söka efter andra rollspelare? Om man tillexempelsvis letar efter ngn att spela rollspel med i Växjö, etc.

/R3
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Vi vill göra ett eget system för detta där man kan fylla i lite all möjlig info och där man kan söka efter spelare och sånt men tyvärr har vi inte tid att programmera detta (om vi inte får programmeringshjälp utifrån, känner ni någon som kan PHP och/eller Perl så får de gärna höra av sig till oss).

Tills vidare fungerar det väl att lägga upp förfrågan på forumet för det spel man vill spela som folk gjort sedan forumet startades?

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Jag håller med Seinet här, mestadels för att gensvaret jag fick var otroligt dåligt när jag provade med förfrågan i "vanliga" forum.

/Azagthoth
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Håller med (+lite OT)

Allt du sa där, liksom det du skrev på din hemsida angåedne Explorer och Netscape.

Håller på att bygga upp en sida (ganska enkel design), där just nu bara första sidan är i drift just nu. Men trots den enkla designen funkar den inte i Netscape /images/icons/smile.gif. Efter ett antal svordomar som bestämmde jag mig för att strunta i att anpassa den till Netscape. Den klarar inte ens det enkla kommandor <HTML DIR=RTL> som jag använder på menyn. Även vattenstämpel används som inte heller netscape klarar.
Http://www.eyesoffate.com/ Riddaren - orkar inte bry sig om Netscape


http://www.backtotellus.com/
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Massvis med OT

Jag skulle (och vill) skriva en massa angående Exploder och Nätskräp här, men det gör jag inte. Det hör liksom inte hemma här på www.rollspel.nu. MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top