Nekromanti Sökes: Spelgrupp i Växjö

MarcelBongo

Veteran
Joined
8 Oct 2003
Messages
36
Location
Växjö
Vuxenlivet är en hård motståndare när det gäller att hålla samman en spelgrupp. Tänkte höra mig för om det finns någon spelgrupp i Växjö som är intresserad av ett nyförvärv. Har spelat rollspel sedan barnsben och testat åtskilliga spelsystem, både som spelare och spelledare. På senare tid har det dock mestadels blivit EON och Neotech men jag är tämligen flexibel och är villig att prova det mesta i rollspelsväg, åtminstone en gång... eller två. Är dock lite skeptisk till xp-jakt.
 

demeterdoh

Veteran
Joined
7 May 2008
Messages
1
Hejsan!

Det finns många glada rollspelare som alltid är på jakt efter nya spännande människor överallt. I just Växjö finns bl.a. föreningen som jag är medlem i GAIN, med Växjös allra bästa rollspelslokaler, Café Tufvan på campus på Teleborg.

Vi brukar träffas varje fredag och i stort sett varje lördag, ca 19:30, i "IOGT-NTO-rummet" på caféet. Och då spelar vi lite allt möjligt, vad som faller folk i smaken eller vad som har förberetts under veckan vanligtvis. Just nu har vi flera kampanjer igång i bl.a. Mutant Chronicles, Mage: the Ascension, Changeling: the Lost, Hunter: the Reckoning och EON-inspirerad fantasy.

Du kan läsa lite mer om oss här: http://gain.szandor.com/

eller kontakta mig på demeter_doh@yahoo.se

Jag rekommenderar att du kontaktar någon dock genom ett e-post och meddelar när du vill titta in, så håller vi dörren öppen åt dig.

Alla är välkomna att bara titta in för att hälsa på, eller delta om så önskas.

Mvh Peter och GAIN

PS! Vi är för flummiga för att stöka runt med xp och regler.
 
Top