Nekromanti Sökes: Spelgrupp i Gbg, vill särskilt spela M:UA

Gooner

Veteran
Joined
21 Oct 2009
Messages
3
Location
Göteborg
Hej

Jag har tillslut tröttnat på futila försök att få igång vänner & bekanta till att spela Mutant med mig, och insåg då att internet(!) är ett perfekt forum att söka efter människor med liknande intressen.

Jag är 23 år gammal, kom till Göteborg för ca 2 år sedan för att studera. Uppvuxen i Lund, bodde senast i Malmö.

Jag har spelat en del rollspel i Skåne, men det var tyvärr längesen jag spelade med seriösa spelare. Med seriösa menar jag typer som var intresserade av att leva sig in i och utveckla sina karraktärer. Det är centralt (eller jag vill att det ska vara) för mig, även om spelvärlden och dess regler också är viktigt. Det viktiga är att fantasin får flöda, och karaktären är basen för detta om man inte spelleder.

Mutant var alltid favoriten och är väldigt nyfiken på UA som jag inte fått spela ännu. Jag kan visst tänka mig att spela något annat också.

Okej, kanske skriver mer här senare, men det var iaf det för nu.

Tack för uppmärksamheten, Gunnar

ps. FYI, jag såg att en kille sökte folk till M:UA-spel i Gbg nyligen men han deklamerade att gruppen var full på annat forum. Så det är inte så att jag inte läser forumet ordentligt innan jag lägger upp annonsen.

ps2. Välvilligt spammande, om någon önskar, är välkommet.
 

Gooner

Veteran
Joined
21 Oct 2009
Messages
3
Location
Göteborg
(BUMP) Något hängde sig när jag skickade tråden innan, förmodligen varför detta inte kom med på "Senaste inlägg". Jag tycker alltså inte att det är mer än rätt att jag bumpar. Scusi
 
Top