Ställa frågor till företaget= Förstår inte riktigt varför det måste finnas två olika länkar, den "om oss" och "Kontakta oss". Med tanke på den korta infon så borde man kunna slå ihop dom, fastdet är kanske en "no no". Minus för att det inte står en e-postadress direkt, så att man inte måste trycka på länken och ett minus för att det inte står olika namn på dom man kan få tag i (chefen, problem med avloppet, problem med grannen). Annars så är det bra med kontaktinfon
Hitta information om lediga lägenheter= Ser väldigt snabbt en länk till "Lediga lägenheter". Måste dock trycka vidare till "Typ .." för att se hur lägenheten ser ut, vilket faktiskt inte är negativt då man får se en 3D bild (typ). Bra med kort info om area, hyreskostnad och antal rum. Bra också att lediga lägenheter finns som flik.
Anmäla intresse av lägenheter= Bra med ett tlf-nr och med ett enkelt "Intresseformulär". Bra att det står hur man kan göra det "Manuellt".
Förutom det här så måste jag säga att jag föredrar en sån här enkel sida framför andra bostadsbolagssidor.
Hoppas jag gjorde som du menade att jag skulle göra.