Nekromanti Sökes: Designer av logga

Tibbelin

Warrior
Joined
28 Mar 2006
Messages
305
Location
Nangiala
Som en del vet sedan tidigare så har jag länge haft planer på att starta en politisk blogg, jag är nu på g att faktiskt lansera densamma. Dock har jag ännu inte kommit på hur min logga/rubrik/symbol ska se ut. Jag har redan någon som kommer fixa själva hemsidan och bloggen men jag skulle gärna vilja få hjälp med att utforma logga/rubrik/symbol.

Så är det någon som vill hjälpa mig med detta (helst mot minimal ersättning, bloggen är till att börja med helt ofinansierad) så hör gärna av dig till mig.

När bloggen sedan lanseras så kommer jag, precis som jag redan lovat några av er, tala om adressen så ni kan läsa och tycka till om ni känner för det.
 

Caligo

Swashbuckler
Joined
3 Aug 2010
Messages
1,986
Location
Göteborg
Jag har mer än 15 års erfarenhet som grafisk formgivare och skulle gärna hjälpa till men tar dock betalt. Om det ändå är intressant så skicka PM så skickar jag lite prover.

//Caligo
 

Tibbelin

Warrior
Joined
28 Mar 2006
Messages
305
Location
Nangiala
Jag har bestämt mig att tills vidare köra på en egen lösning, om min blogg utvecklas i den riktning jag önskar så kommer jag satsa mer på utseendet (och ha en budget att röra mig med) så jag håller er i åtanke tills dess.

Tack för visat intresse!
 
Top