Nekromanti Söker Star Wars-grupp i Stockholm.

Pntus

Veteran
Joined
15 Nov 2016
Messages
12
Hej!

Är mycket intresserad av att köra Star Wars. Gärna med fokus på the Outer Rim, men är öppen för allt. Tidsperiod spelar ingen roll.

Håller mig kort men det är bara att ställa frågor om det skulle vara så. :)
 

Pntus

Veteran
Joined
15 Nov 2016
Messages
12
Tack för svar! För tillfället är det dock specifikt Star Wars jag är intresserad av. :)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,501
Pntus;n254715 said:
Tack för svar! För tillfället är det dock specifikt Star Wars jag är intresserad av. :)
Ok. Lycka till med letandet :)
 

Fillion

Veteran
Joined
18 Aug 2017
Messages
2
Har precis börjat leta efter spelare till FFG - Star Wars. Ingen färdig grupp ännu.
Temat är närmare åt Edge of the Empire, men det kommer finns gott om crossovers för dom som är sugna på att köra t.ex. Force-sensitive karaktärer. Speldagen är tänkt att vara en lördag. Tempot är 2-3-2. Var annan, var tredje, var annan...osv.
Om det är något du är intresserad av så hör av dig.
Finns det några andra i Stockholmsområdet som är sugen på att testa FFG:SW?
 

Pntus

Veteran
Joined
15 Nov 2016
Messages
12
Om andra ser den här tråden så vill jag svara här att ja, jag är definitivt intresserad.
 

Fillion

Veteran
Joined
18 Aug 2017
Messages
2
Vi är nu 3+1 i denna spelgrupp som håller på att ta form. Det vi saknar nu är lite kvinnlig fägring i vår dynamik. Finns det någon eller några tjejer som är nyfikna på att skapa sin egen legend? Häng på när vi utforskar utkanterna av galaxerna bland allt "scum and villainy". Vad blir din historia från länge sen, i en galax långt, långt borta?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Fillion;n255827 said:
Det vi saknar nu är lite kvinnlig fägring i vår dynamik. Finns det någon eller några tjejer som är nyfikna på att skapa sin egen legend?
Gissar att du ämnade slå an en skämtsam ton men det blev kanske lite olyckligt det här. Ändra till något i stil med "jag skulle gärna spela med fler icke-män" eller liknande?
 
Top