Nekromanti Söker spelgrupp som kör Eon III i Göteborg!

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Jag (och kanske en spelare till) söker en spelgrupp i Göteborg som spelar Eon III.

31 år, jobbar varje dag fram till 16.00 ungefär. Kan spela helger. Bor på Hisingen vid Vårväderstorget i lägenhet stor nog för spel om det skulle behövas (med i stort sätt komplett uppsättning regler). Ej spelledare, åtminstone inte för ett tag framöver. :gremgrin:
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Skriv här igen när du är 15 år yngre :gremwink:
Annars så passar din beskrivning in perfekt på vad jag skulle kunna nappa på... :gremlaugh:
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Gamla Gubbar vs Ohängda Slynglar :p

Tja, jag kanske är lite till åren, men å andra sidan spelar jag fortfarande rollspel, så vuxen är jag ju inte. :gremsmirk:

Kan tillägga att jag inte har några problem med att umgås med osnytna yngel och att de normalt sett inte brukar ha problem med mig. :gremgrin:

Så tveka inte! Gubben kan dessutom koka kaffe.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Re: Gamla Gubbar vs Ohängda Slynglar :p

Jo, det förståss.
Men dessvärre så har jag 3 spelgruppe redan, om du vill ta en kaffe någon gång är det däremot lite mer genomförbart... :gremlaugh:
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
När jag kommer hem till Sverige sommaren 2006 så vill jag spela Eon. Om jag dessutom stannar i Sverige så skulle det inte vara fel med en fast Eon-spelgrupp. Men det är all info jag kan ge :gremsmile: Så om du kan vänta sådär sex månader så kan jag erbjuda dig lite Eonspelande :gremwink:

/RipperDoc - sleepless in Hong Kong (without my Eon)
 
Top