Nekromanti Söker spelgrupp i Göteborg

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Hallå.

På grund av flytt så har min spelgrupp upplösts, så jag är i stort behov utav en ny. Jag är 21 år, spelat rollspel i fem år, huvudsakligen Eon men också en hel del olika (WoD, Star Wars, DnD4 mm).

Jag är flexibel och vill mest att spelandet skall bli av, men för nuvarande är jag mest intresserad utav regellätt tradspel med inslag av indiemekanik utspelat i fantasy, men också pepp på WoD (vampyr, magiker eller varulv), Western eller Sci-Fi.

Till personen är jag social, studerande (religion, globala studier, filosofi, ekonomisk historia - och nu till hösten historia) och mycket tid och energi till rollspel. Har spelat i ett flertal grupper hittills i åldrarna 20-45. Föredrar spel fokuserat på story med lagom inslag av strid utan att man bortprioriterar socialt spel och karaktärsutveckling.

Jag såg att de finns ett par andra som söker spelgrupp i Göteborg, men tänkte att de kan vara bra att lägga upp en egen "kontaktannons". Så om det finns en existerande spelgrupp som vill adoptera mig eller en nystartad som behöver fler spelare så hör av er.

Ha det gott.
Erik
 

MejDej

Veteran
Joined
21 Jul 2010
Messages
10
Location
Varberg
Hej Erik!
Jag vet inte om du har sett mina inlägg på tidigare gbg trådar. Men jag är en snart 25 årig nybörjare på rollspel. jag har varit i kontakt med några fler och vi ska höras via mail efter den 9 augusti för att möjligtvis starta en ny spelgrupp.
Som sagt är jag nybörjare och jag vill gärna sätta igång att spela så snart som möjligt. Vad vi spelar gör inte så mycket nu i början, men jag har fastnat för DoDT som jag köpte förra veckan. Om du är intresserad så kan vi snacka mer på mail : Adam@unexecute.net
/Adam
 
Top