Nekromanti Söker spelare & spelledare i Uppsalaområdet

Ashbannor

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
6
Location
Sölvesborg
Tjabba!

Jag är en mycket erfaren spelare och spelledare som flyttat ner till uppsala för två år sen och legat på latsidan sedan dess. Den tiden känns nu förbi och jag vill kasta mig in i spelandet igen och söker folk att lira med.

Har sålt av det mesta av mina spel men håller kvar vid Kult, Drakar & Demoner och Vampire och leder gärna en kampanj i något av dessa.

Känner mig något ringrostig så är helst spelare den första tiden men snickrar hela tiden på nya äventyr.
 

TheWiz

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
21
Location
Uppsala
Söker också en grupp att spela med, men jag är mer intresserad av D&D. Håller på med en del PBeM, men vill ha ett "riktigt" spel igång också.
 

Ashbannor

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
6
Location
Sölvesborg
Säg till om du hittar nått gäng som behöver fler spelare eller sätter upp en egen D&D kampanj. Har lirat massor med drakar och demoner i mina dar, kört mest expert som enligt mig är det bästa av de olika versionerna.
 

TheWiz

Veteran
Joined
13 Jan 2002
Messages
21
Location
Uppsala
Jag är inte ute efter Drakar och Demoner, utan Dungeons & Dragons. Enligt mig så är den engelsk-språkiga versionen mycket bättre.

Om du fortfarande är intresserad så kan vi väl leta vidare tillsammans?
 

Mattis

Swordsman
Joined
23 Feb 2002
Messages
508
Location
Uppsala
Ja, vi spelar både Drakar och Demoner (91 och 6)och Dungeons & Dragons (3:ed och Wheel of Time) i våran spelgrupp, men vi är bara 13-14 år, jag har fått känslan av att ni är ungefär dubbelt så gamla =)
 
Top