Nekromanti Söker spelare i E-tuna

Sårias

Veteran
Joined
22 Mar 2001
Messages
144
Location
Eskilstuna
Tjena! Jag är nyinflyttad i E-tuna och söker en spelgrupp...(annars skulle jag väll inte skriva det här...) Nåja har just flyttat dit iallafall och då lämnar man ju den gamla spelgruppen en bit bort. Det är jobbigt. Jag ligger för tillfället i lumpen men kommer från vecka 20 vara ledig varrannan vecka så då har jag massor av tid över. Vad gör man med den tiden då jo precis som jag har gjort nu i snart 12 år rollspelar... (och spenderar tid med sambon. Men det hör inte hit.) Bor i nyforsområdet. dvs. nära centrum.

Vad för nått spelar jag då?...det mesta skulle jag säga men framförallt DoD och dyl. men jag är veldigt intresserad av att prova nya saker också.

Hur gammal är jag då? 20 i augusti så man börjar känna sig gammal.

Hur hör man av sig till mig då? Jo man mailar till mig på Dark_Shadow@localbar.com så får man mitt mobilnummer när jag kollar mailen nästa gång. har tyvär inte internet hemma men kan ju alltid kolla den i luleå eller hur...

Intresserad hör av dig så kommer vi nog ha kul ihop /images/icons/devil.gif om du förstår vad jag menar (obs det var inget perverst menat...)
 
Top