Nekromanti Söker rollspelare

ReeDeeM

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
13
Location
Göteborg
Hallo!

Det var ett rejält tag sedan jag var med och deltog i några diskussioner på den här sidan (den gammla versionen) eller för den delen tog upp en rollspelsbok.

Nu är det så att jag har fått en stark lust att ta upp min gammla hobby, och söker således efter medspelare.

Till saken hör det att det var ett rejält tag sedan jag spelade något rollspel (flera år sedan jag spelade på riktigt, spelade något enstaka uppdrag för sisådär ett år sedan). Förr spelade jag mest DoD men på senare tid bytte jag system till Eon (jag är mest intreserad av att spela Eon, men även andra system går bra) vilket jag snabbt fattade tycke för.

Jag heter Daniel och är 16 år och bor på Hisingen i Göteborg. Ju närmre ni är mig på kartan, och även i ålder, desto bättre. Jag är som sagt inte särskilt erfaren spelare och har inte spelat på ett bra tag (och är på så viss lite ringrostig).

Men ha överseede tack... jag kommer i form med tiden :)
Jag har bra med fritid, så att boka in spelmöten är inget problem.

Om ni har möjlighet att ta upp en ny spelare i eran spelgrupp och bor inom rimligt räckhåll, vet någon intressant spelförening i området, har allmäna tips om hur man kan hitta spelare eller whatever så skicka ett mail till:

dodtroll@hotmail.com
Alla svar är välkommna.

/Daniel Jonsson
 

WHaLe

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
914
Location
Göteborg
Vi är ett gäng (7 st killar) i tynnered (frölunda).. (En av spelarna bor vid eriksberg och två i kortedala så vi är ganska spridda)..
Maila mig (whale@linux.nu) om du är intresserad..

WHale

Citat från spelargruppen: "Alla är störda i huvudet på något sätt"

<A HREF="http://come.to/whale" target="_new">http://come.to/whale</A>
 
G

Guest

Guest
Inlägg flyttat

inlägget flyttat från eon forumet till kontaktannonsforumet.

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
Tjo!!

Vi är ett gäng (med mig i spetsen) som spelar både det ena och det andra (Eon, Neotech, DoD, D&D, etc, etc). Åldern ligger just nu på sisådär 19-24, men låt inte det stoppa dig! :) Erfarenhetsnivån är synnerligen spridd - jag har spelat i sisådär 14 år, men min flickvän (yep, hon är också med :gremsmile: har bara spelat litegranna i nåt år.
För tillfället spelar vi mestadels hemma hos mig i Majorna.

Vi har även en förening, FLUFF, som just nu håller till på Hisingen - närmare bestämt i närheten av Vårväderstorget

Du kan ju gärna ta och kasta ett mäjl i min riktning - Krellh@home.se

/Tobbelobbe
 
Top