Nekromanti Söker Rollspelare i stockholm

Dark Lotus

Warrior
Joined
18 Oct 2008
Messages
245
Location
stockholm x)
Hej alla Rollspelare


Just nu är det jag som söker 3 stycken rollspelare till en liten grupp ,hade tänkt mig spelledare en Eon-kampanj ,har ingen bestämd eller nedskriven kampanj just nu.
Och sammanlagt ska vi vara 4 pers i gruppen; 1 spelledare (jag) och 3 spelare (varav 0 spelare finns).
Det kommer ge mycket speltid tror jag och blir enklare att rollspelsleda.
Det jag känner kan vara bra att du har spelat eon någon gång och känner till karaktärsskapande (men det är inget krav - detta är bara för att spara tid).


De dagar jag kan rollspelsleda på är följande dagar (varav jag själv trännar rätt ofta ,håller i träning i en kampsportsklubb och har andra saker för mig om dagarna);
Tisdagar ifrån 18.00-23.00
Lördagar ifrån 14.00-00.00
Söndagar ifrån 14.00-00.00

Typ av kampanj kan vi prata om på plats, Bor i farsta , tycket du det skulle vara intressant att köra en Eon-Fantasy kampanj ,så hör gärna av dig här i posten eller skicka mig ett privat meddelande ,så bestämmer vi när vi alla ska träffas upp för att känna efter om kemin verkar stämma överense med gruppen.

/Sincerly yours Dark-lotus.
 

Swamp

Veteran
Joined
8 Mar 2013
Messages
6
Hej!

Låter intressant kommer att flytta till Sthlm nu i Maj och saknar då en grupp att spela med. Har spelat Eon i ungefär 4-5 år så jag är välbekant med det mesta :gremsmile:
 

shaithan

Warrior
Joined
8 Nov 2012
Messages
212
Location
Svergie
tja låter spännande har dock aldrig kört eon men är villig att lära mig har däremot spelat D&D och Mutant så viss rollspels erfarenhet finns kan lördagar och söndagar då tisdagarna redan är uppbokade för min del
 

Max

Warrior
Joined
2 Apr 2013
Messages
283
Location
Göteborg
Hej, jag bor inte i Stockholm, men om ni inte skulle få nog med spelare kanske jag skulle kunna vara med över skype? ^^ jag har aldrig kört eon men hoppas ni hittar en sista spelare :gremsmile:
 

Dark Lotus

Warrior
Joined
18 Oct 2008
Messages
245
Location
stockholm x)
Tänkte bara säga till folk att vi har 2 spelare i kärngruppen och eventuelt snart en 3e spelare.
Tänkte bara tacka alla som har visat intresse endå för gruppen ,uppskattas varmt som spelledare/person. :gremsmile:
 

Dark Lotus

Warrior
Joined
18 Oct 2008
Messages
245
Location
stockholm x)
Ah det var synd det . Har rollspelat över skype med en vän i en annan grupp och det var inte av att föredra när det blev avbrott i spelandet (inget illa menat förstås) :gremsmile:.Själv föredrar jag som spelledare helst att personerna är med så man kan möta deras ögon och känna av känslan tillsammans som en grupp. Hoppas du får iallafall pröva på eon inom en snar framtid ,kan verkligen varmt ur mitt hjärta rekomendera det. Ser fram emot eon 4a som kommer snart ut. :gremsmile:

och snart så har vi en tredje spelare så man får tacka för omtanken. :gremwink:
 
Top