Nekromanti Söker rollspelare i Kalmar!

Zvikte

Veteran
Joined
17 Nov 2007
Messages
49
Halloj!

Jag är nyinflyttad i Kalmar och letar efter lite folk att spela rollspel med.

Jag är 24 år och har spelat rollspel i lite över 10 år. Har spelat med folk i alla tänkbara åldrar, så det är viktigare att man kommer överens som personer än att man är i samma ålder. Jag har spelledit och spelat en del och är öppen för att göra båda delarna utefter vad som behövs. Jag jobbar heltid men hoppas kunna spela rollspel typ varannan vecka. Gillar de flesta genrer, men föredrar lite mer "äventyrande". Friform eller rent figurspel har aldrig varit min grej riktigt.

Hoppas på att hitta lite folk =)
 

Sornien

Veteran
Joined
26 Aug 2016
Messages
2
Hej!

Vi är två nyinflyttade rollspelare i Kalmar som också söker spelare. Vi har eventuellt en spelgrupp på gång med totalt 4-6 personer , som troligen kommer att köra Mutant år 0. Vi har spelat i över 10 år och har kört massor av olika system och genrer. Vi gillar spel med mycket fokus på karaktärsutveckling, hemligheter och mysterier snarare än monsterslakt. Äventyrande och upptäckande går också hem.
Låter det intressant?
 

Zvikte

Veteran
Joined
17 Nov 2007
Messages
49
Sornien;n194701 said:
Hej!

Vi är två nyinflyttade rollspelare i Kalmar som också söker spelare. Vi har eventuellt en spelgrupp på gång med totalt 4-6 personer , som troligen kommer att köra Mutant år 0. Vi har spelat i över 10 år och har kört massor av olika system och genrer. Vi gillar spel med mycket fokus på karaktärsutveckling, hemligheter och mysterier snarare än monsterslakt. Äventyrande och upptäckande går också hem.
Låter det intressant?

Hej! Ja det låter intressant =) Jag har kollat runt lite men inte hittat tillräckligt med folk till en grupp än som bor i själva stan. Dock är det mycket på jobbet nu under hösten så detär alltid lite svårt med tider just nu.

Låter som en lite stor grupp dock?
 

Sornien

Veteran
Joined
26 Aug 2016
Messages
2
Återupplivar tråden.

Vi söker fortfarande spelare till en grupp i Mutant år noll eller eventuellt DoD framöver, om du/någon annan här på forumet är intresserad. Vi är nu en grupp på 4 spelare inkl. SL som kör knappt 1 gång i veckan, oftast vardagskvällar.
 

Gunarez

Veteran
Joined
26 Sep 2011
Messages
2
Hej!

Söker ni fortfarande spelare? Spelar gärna både Mutant år noll och DoD. Jag är 25 år spelade mycket rollspel när jag yngre men har de senaste åren bara spelat vid något enskilt tillfälle och då spelat mutant år noll. Bor i Kalmar.
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,209
Söker också efter spelgrupp i Kalmar man kan hoppa in i.
 

Zvikte

Veteran
Joined
17 Nov 2007
Messages
49
Jag söker fortfarande lite halvt! Mycket nu med jobb och tjej samt kolla lite lägenhet. Har lyckats ha 3 online rollspel över skype och roll20 igång så det är bara lite tid till hands xD

Men om vi är tillräckligt så kanske man skulle kunna ses nångång och prata ihop sig? =)
 
Top