Söker spelgrupp Söker Rollspel - Linköping med omnejd

Frekke

Veteran
Joined
8 Jun 2023
Messages
2
Hej alla!

Jag har börjat veckopendla till Mjölby och har absolut inget att göra på kvällarna. Det finns gott om tåg som går till Linköping.
Jag har spelat (och varit spelledare) från att jag var kanske 12(närmar mig 40) och jag spelleder för tillfället en Dnd kampanj som jag själv skrivit.
Vi började med drakar och demoner, mutant och mutant chronicles rollspelen. Det gick vidare till werewolf, vampire och kult sen call of cthulhu och warhammer spel. Har bland annat backat Handboken för superhjältar (var spelledare för min yngsta och hennes klasskompisar ett tag) och sen Kult-nya utgåvan.
Så jag har både roliga, dumma och oseriösa som mörka, hemska och pretentiösa kampanjer bakom mig.

Nu skulle jag vilja vara med och spela rollspel eller bräd/figurspel.
Någon som kan hjälpa eller spela med mig ? :)
MvH
Frekke
 

Mortama

Veteran
Joined
21 Oct 2019
Messages
14
Hej!
Jag är SL för en grupp (jag + 3 spelare) i Linköping där vi nyligen börjat spela Svärdets Sång. Vi har plats över om du skulle vara intresserad? Dock är det värt att nämna att vi just nu har svårt att få till spel pga. köksrenovering (mitt fel) och den kommande semestern. Så kan inte uttala mig exakt om när vi spelar härnäst.

Du kan skriva till mig här eller i ett privat meddelande om du har frågor 🙂
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,898
Location
The Culture
Jag flyttar tråden till forumet för evenemang och kontakt.

Lycka till!
 
Top