Nekromanti Söker PDFer till EON-material

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Finns EON 4 att köpa som PDF?
Jag skulle vilja ha den som komplement till min fysiska utgåva för att kunna läsa på Ipaden.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,420
Location
Malmö
Jag tror bara att det fins en beta version från crowdfundern. Vet inte om det är ok att dela med sig av den, någon av Helmgastarna får svara. Om det är ok, kan jag maila dig min. Men det är som sagt en beta version, så allt stämmer inte överens med slutprodukten.

PS.
Helmgast borde verkligen sälja en PDF på spelet.
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Ja, det hade varit otroligt skönt om de sålde den. Behöver kunna bära med mig mitt Eon material på paddan.
Får hoppas att någon kan svara från Helmgast.
Kanske om jag Swishar dem en kostnad för att få kopiera.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Vi har sedan några månader sålt PDF-äventyr i webshopen och då det funkar ganska bra utan för mycket trassel ska jag undersöka om vi kan göra samma sak med grundboken.

Ska även se till att tweaka den lite så att interna länkar och sidhänvisningar funkar (och liknande).
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
382
Location
Birmingham, UK
jag äger den fysiska boken och beta-PDFen men eftersom Betan innehåller lite saker som inte är up-to-date skulle jag nog överväga att köpa en PDF version av boken ifall det kom ut :)
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Köpte den direkt. Tack så mycket!

Jag antar att meddelandet nedan gäller fysiska utgåvor och inte PDFer?
Får man en länk till mailen efter köp eller någon sorts kod? Ser ingen info, men jag kanske är blind

Tack för din beställning! Normal leveranstid är 7-10 dagar. Du når oss på info@helmgast.se för eventuella frågor.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
dancodan;n277314 said:
Köpte den direkt. Tack så mycket!

Jag antar att meddelandet nedan gäller fysiska utgåvor och inte PDFer?
Får man en länk till mailen efter köp eller någon sorts kod? Ser ingen info, men jag kanske är blind
Länkar till PDF:erna skickas i ett separat mail så fort vi bekräftat din betalning. Jag ska se till att förtydliga detta!
 

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
382
Location
Birmingham, UK
Woop, då vet man vart pengarna går den 25e! :D

Finns någon chans att ni skulle lägga upp delen om spöken från ödesväven som pdf också? Jag har boken, men det är så klumpigt att ta med sig ifall jag skulle vilja kasta gastar på folk
 

dancodan

Swordsman
Joined
14 Aug 2017
Messages
574
Vi vill köpa här! Det är bara att pumpa ut PDFer, högt som lågt ;)
 
Top