Nekromanti Söker nya spelare till RPG o Warhammer i Kalmar

Joined
20 Jan 2008
Messages
28
Location
Kalmar
Jag håller i en Rollspelsgrupp och är medlem i en Warhammer grupp. Vi behöver nya spelare i Kalmartrakten, både till Rollspel och Warhammer.
Vi kallar vår grupp för Not So Epic Nerds och vi spelar för att det är roligt och vi tar detta inte på fullblodigt allvar, vi har haft nga spelare som tar detta på allvar så vi är lite kräsna när det kommer till spelare. Vi spelar för tillfället 3 olika spel, på måndagar lirar vi Marvel och DC, fredagar lirar vi Pathfinder i en egenskriven värld, på lördagar lirar vi Warhammer och har 4 arméer, vi har tillgång till en lokal där vi lirar. Vissa tillfällen har vi spelhelger där vi brukar spela ngt helt annorlunda vilket kan vara alltifrån till Neotech till World of Darkness.
Vi i NSEN söker spelare som är en lagspelare och inte vill ensam lira powergame. Vi har haft för många sådana spelare, även en som tar detta som ett roligt spel och kan bjuda på sig själv :) Man ska ha respekt för andra i gruppen detta är för att vi tolererar ingen mobbning. Vi i gruppen är mellan åldern 18-30 år gamla så ålder på spelare bryr vi oss inte direkt om. Vi tar in både erfarna spelare och även nybörjare. Om detta låter bra för dig som bor i Kalmar/Kalmartrakten så maila mig gärna här :)
 

jonte

Veteran
Joined
3 Jan 2014
Messages
1
Hej jag heter Johannes Risberg och jag skulle gärna vilja lira warhammer igen jag har flyttat ifrån Södertälje till Kalmar för några år sedan och har efter det inte haft något att lira med jag har orcs and goblins och dwarfs. 25 år bor i kalmar
 
Top