Nekromanti Söker kontakt med någon produktansvarig från Järnringen

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Hej!

Jag har fått en defekt produkt och försökte nå Järnringen via deras hemsida men hade ingen framgång i det. Kontaktformuläret verkar inte nå fram. Om någon av Järnringarna vill vara så vänlig att PM:a mig här med en adress jag kan maila på så kan jag sammanfatta mitt problem.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
2097;n234960 said:
Men alla har inte Facebook!
Det Dunderklumpen frågade efter var alternativa sätt att nå dem, Facebook är ett.
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Dunderklumpen;n234815 said:
Hej!

Jag har fått en defekt produkt och försökte nå Järnringen via deras hemsida men hade ingen framgång i det. Kontaktformuläret verkar inte nå fram. Om någon av Järnringarna vill vara så vänlig att PM:a mig här med en adress jag kan maila på så kan jag sammanfatta mitt problem.
Jag har fått snabb hjälp från deras distributör, Stjärndistribution, när jag beställt från webshopen med.

Nya Järnringen AB Kundtjänst
Tel: 0290-76 76 80 (mån-fre 09:00 – 16:00)
kund@sdist.se
www.sdist.se
 

Samuel

Veteran
Joined
12 Apr 2017
Messages
48
Dunderklumpen;n234815 said:
Hej!

Jag har fått en defekt produkt och försökte nå Järnringen via deras hemsida men hade ingen framgång i det. Kontaktformuläret verkar inte nå fram. Om någon av Järnringarna vill vara så vänlig att PM:a mig här med en adress jag kan maila på så kan jag sammanfatta mitt problem.

Hur var produkten defekt? /Nyfiken
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Hej! Tack för tipsen! Är främst ute efter mailkontakt eftersom jag (som 2097 gissat) är Facebook-befriad. :)
 
Top