Söker grupp online alt. Malmö/Lund

hannaftw

Veteran
Joined
26 Feb 2014
Messages
4
Hej,
Hittade idag mina gamla EON-böcker och blev mäkta sugen på att spela igen. Finns det måhända en grupp online alternativt i Malmö/Lund-området? Jag är inte blyg för att testa nytt, så det behöver absolut inte promt vara Eon bara för att det är det som jag har mest erfarenhet av. Lite snabbt är det kanske värt att nämna att i stort sätt alla dagar i veckan fungerar och för den som undrar så är jag 31.

Fridens liljor!
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,382
Location
Helsingborg
Prova att skriva något på facebook-gruppen Rollspelare i Skåne om du inte redan har gjort det. Eon verkar inte så hypat just nu, men det finns många grupper som spelar DnD, OSR (Old school roleplaying) eller World of Darkness.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,427
Location
Malmö
Hej, det finns även en Eon-grupp på facebook som kan vara värd att olla in. Hoppas du hittar några att spela med
 

Svarte Faraonen

Oenofil oikofob
Joined
12 Oct 2000
Messages
10,716
Location
Värnhem, Malmö
Hej! Kan inte nödvändigtvis garantera långsiktig grupp, men jag har åtminstone ett äventyr till Eon IV som behöver speltestas innan det hamnar i bok. Vi har en vagt planerad grupp, men då två av deltagarna rätt nyss fick sitt andra barn är det ibland lite krångligt att planera ihop, så då kan det ju vara bra att ha en extra person. :) Vi befinner oss i Malmö.
 

Oceanliner

Warrior
Joined
18 May 2000
Messages
273
Location
Jönköping
Hej! Vi är en grupp grupp med två spelare kvar efter ett avhopp som gärna tar in en spelare till! Vi spelar svärdets sång i Malmö måndagar ojämna veckor kl 18. Jag skickar ett PM med mer information så är det bara att höra av dig om det verkar intressant!
 
Top