Söker spelgrupp Söker Fantasy-spelgrupp

Lazyking

Veteran
Joined
26 Jul 2023
Messages
4
Location
Falun Dalarna
Hej gott folk!

Jag söker en spel grupp som spelar ett Fantasy-system/setting där jag kan delta som spelare. Jag har discord och bra mikrofon, har även foundry samt Roll20 användare dock om något annat program behövs så är jag öppen för det. Jag gillar system som är lite mer komplexa och tycker det är roligt att lära mig nya system.

Mitt schema ser ut så att jag jobbar skift, vilket leder till att jag inte har många lediga helger utan är ledig 4-5 dagar i streck som oftast lägger sig under vardagarna. Men beroende på tiden då spelet så kan det eventuellt hinnas med före eller efter arbete. (Mitt mål är att delta regelbundet)

Jag har spel erfarenhet från flera system och spel-leder ett nuvarande (Warhammer Fantasy 4th ed). Skulle spelet ske i ett system jag tidigare varit spelledare i så behöver en spelledare inte oroa sig för att jag ska lägga mig i hur benämnd spelledare lägger upp sitt spel.

Finns det några grupper som ska starta upp ett spel eller grupper som behöver en till spelare så får ni gärna höra av er!

Hälsningar Andreas.
 
Joined
20 Jan 2008
Messages
28
Location
Kalmar
Jag håller i en spelgrupp via Discord och Roll20. Vi spelar Drakar o Demoner Chronopia även Marvel Multiverse RPG om det är lockande?
 

Lazyking

Veteran
Joined
26 Jul 2023
Messages
4
Location
Falun Dalarna
Jag håller i en spelgrupp via Discord och Roll20. Vi spelar Drakar o Demoner Chronopia även Marvel Multiverse RPG om det är lockande?
Drakar&Demoner skulle definitivt kunna vara intressant. Jag har dock inte spelat det systemet så mycket, det jag spelat är Trudvang, och så äger jag Fria Ligans senaste upplaga. :) Skickar ett PM med min Discord information
 
Joined
20 Jan 2008
Messages
28
Location
Kalmar
Drakar&Demoner skulle definitivt kunna vara intressant. Jag har dock inte spelat det systemet så mycket, det jag spelat är Trudvang, och så äger jag Fria Ligans senaste upplaga. :) Skickar ett PM med min Discord information
Yes och jag svarade
 
Top