Nekromanti Sök: Spelare Sthlm (RM/MERP) i Tolkiens värld

Jorgen

Veteran
Joined
10 Jan 2002
Messages
10
Location
Stockholm
Hej

Jag söker fler spelare i Stockholm eftersom vi kommer att starta spelade med Rolemaster/MERP systemet i J.R.R. Tolkiens värld, Sagan om Ringen, vilket är ganska passande nu när inspirationen är hög efter 2 filmer.

Info om Rolemaster i korta drag hittar du här (5 sidor PDF 1,17 MB) som förklarar hur du kortfattat spelar Rolemaster;

http://www.ironcrown.com/free_downloads/ICE.HowDoIPlayRM.pdf

Är oerhört erfaren DM/GM i RM sen spelet kom ut och alltid varit till 98% den som leder spelet, kan tex säga att en strid i RM med mig går lika snabbt om inte snabbare än i D&D 3rd ED (vilket jag också DM'at i sen det kom ut)

Har annars spelat och mest DM'at i över 60talet spel sen i 15års åldern, och haft spelgrupper som varit mellan 2 personer till 21 personer samtidigt.

Jag föreslår att är du intresserad så skriver du en rad och berättar om vem du är kortfattat, ålder, vart du bor i Stockholm, hur ofta du kan tänka dig spela, och om du har tidigare erfarenheter av RM (inget krav alltså).

Det går bra att skriva här eller direkt till mig på; jorgen_grundstrom@hotmail.com

Ser fram emot att höra av dig

//Jörgen
 
Top