Nekromanti Sök: Spelare i Sthlm för D&D 3rd ED (18+)

Jorgen

Veteran
Joined
10 Jan 2002
Messages
10
Location
Stockholm
Hej

Jag är en DM runt 30 som kör med en annan spelgrupp normalt sett, men jag och min yngre bror på 21 vill nu skifta lite och söker nya spelare till en ny kampanj som utspelar sig i Scarred Lands... Mer går att läsa här;
http://www.swordsorcery.com/scarredlands.html

White Wolf som ger ut denna setting är största tillverkaren till D&D förutom Wizards of the Coast, och deras produkter har fått oerhört bra kritik i pressen.

Det är en ganska brutal och barbarisk värld på de flesta ställena, där gudarna och deras sändebud ganska ofta lägger sig i folkslagens liv.

Vi bor 8 min med T-Bana från Slussen utmed röd linje, där vi har tillgång till delvis 1 stor lokal att spela i samt 2 stycken lägenheter (3rummare) så plats finns det, samt vi planerar att spela 2-4 ggr per månad förlagt till mestadels fredagar eller söndagar.

Så tveka inte, utan hör av er om ni känner er sugna på något seriöst spelande som inte slutar efter ett par spelomgångar! Hör av er till mig gärna via direktmail: jorgen.grundstrom@home.se

Kan också säga att vi mestadels kört Rolemaster i Middle Earth eller i Shadowworld världarna tidigare, och kommer börja med det till hösten om någon är intresserad av det också.

Mvh

Jörgen Grundström

/images/icons/dragon.gif
 
Top