Nekromanti [Södertälje] Söker Spelare!

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Hej.

Jag är en erfaren spelledare i Södertälje som letar efter en ny grupp att lira med. Har det mesta i spelväg och vill helst lira med ett gäng som tycker om att testa nya spel.

Är speciellt intresserad av att lira Sorcerer, Dust Devils, FATE (FUDGE), Over the Edge, Unknown Armies, Conan d20, Feng Shui, eller All Flesh Must Be Eaten. Med en entusiastisk grupp, och lite omväxling, så ställer jag även upp på D&D kampanjer.

Jag spelar gärna bräd- och kortspel också (är dock ingen fantast av kortsamlingsspel).

Hör av er,

Yokiboy
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Jag körde en sökning hur många användare det finns som har angett Tälje som hemort. Det fanns ingen. Men å andra sidan så är det många som inte skrivit någon hemort alls, alternativt skrivit något halvfyndigt som inte hjälper någon. Om du inte hänger så mycket på forumet så skulle du kunna lämna din e-postadress, så kanske du får ett svar när du minst anar det.
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Men alltså, sluta! Du kan ju inte skriva slangnamnet för staden. Du får tänka på att det finns korkade personer som mig som inte ens tittar på ämnesraden. :gremsmirk:

Ta och gå in på Information och välj "Sök profiler", och sök där på ortsnamn och Södertälje. På det sättet kan du söka aktivt. Släng iväg ett meddelande till någon forumit som verkar aktiv och ser ut att vara i behov av en spelare till. Det fanns ett par ifrån Södertälje.

/ Tyr som är ungefär lika bra på geografi som han är på att titta på ämnesraden.
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Jodå, jag är en, och känner några fler, men jag har tyvärr knappt tid nog åt de jag brukar spela med.

Vore jag dig skulle jag nog expandera mitt sökande till att också inkludera Stockholm, då är det inte ovanligt med folk som söker spelare och spelledare på just det här forumet.
 

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Tack för svaren.

De som vill nå mig på mejl gör det på yokiboy at yahoo dot com.

Antieck, jag tar kontakt med dig privat.
 

Pysslingen

Veteran
Joined
6 Oct 2004
Messages
8
Location
Södertälje
Hej!

Finns det plats för två till??
Har dock ej testat något av det du räknade upp...
I vilken åldersgrupp söker du???
För info så bor vi i Södertälje samt Salem.
 
Top