Nekromanti Så, vilka kommer till GothCon härifrån..

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
En liten undran, vilka kommer till GothCon ifrån Rollspel.nu ??
Man får ju hoppas att det komemr en hel drös ! :gremlaugh:

/ Johan K, som dyker upp på GothCin på fredag förmiddag.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jo jo, vi får hoppas på att vi ser en hel del snubbar här ifrån.
För mig... jo... det är lite jobbigt med resan...
Vet inte om jag orkar dem 20 minutrarna det tar med buss :gremfrown:

Men jo... jag skall nog kunna pallra mig iväg dit trots allt :gremlaugh:
 

MrG

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2005
Messages
2,684
Location
Göteborg
Kommer

och hittas enklast i caféterian på eftermiddagarna i rollspelsbaren, eller på San Andreas eller midnatt sista natten på hemlig plats...

Förresten är det någon här som såg verbal kombat ifjol på gothcon och kan säga om vi borde se om efter en bättre plats att hålla det?
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Jag kommer (som arrangör för Past Sins är ju det av ren nödvändighet) och kommer väl drälla omkring därnere så det är nog möjligt att någon får syn på mig (utan att veta om det - jag är ju inte direkt någon stor forumit :gremtongue: ).
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Yo, yo, yo!

Jag ska till GothCon. Det är jag som är skallig, endast är iklädd den skånska flaggan och konstant sjunger på ett Peps Persson-medley. Dessutom har jag skägg. Hojta till om ni ser mig så bjuder jag på en gås.
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Don't remember!

NEIN!!
NOOO!!
NEJ!!!
NISCHT!
NJET!
Mer ord som är nekande!

Mig säng... vill ha den...
Du kan ju inte bara... ta den... från... mig... sådär...
Det vore lägre än Glocalnet!
 

Zaphod_UBBT

Swordsman
Joined
25 Mar 2002
Messages
531
Jag! [ANT]

Jag kommer att sitta bakom en spelledarskärm och rulla tärningar i We're so screwed.
 

Ulfgeir

Swashbuckler
Joined
6 Feb 2001
Messages
3,183
Location
Borås, Sverige
Mot Gothcon!

Jag kommer. Kommer ha två distinkta bdges på mig som kan användas för identifikation. Dels en wrnu-badge och dels en badge från svansklubben... =^_^=

/Ulfgeir
 
G

Guest

Guest
Jag kommer komma dit på fredagen och titta runt, och hälsa på folk, pank är jag dock och är upptagen resten av helgen så det blir bara det, men jag kommer ökan min gothconerfarenhet maximalt, har bara varit där en gång innan, kom en timma innan allt tog slut och var och köpte äventyr den timman.

/Zorbeltuss som måste öva upp sin con-fu.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag lär väl springa runt där någon av dagarna (kanske alla)... :gremtongue:

/Seinet Wintermute - Min plikt som göteborgare :gremtongue:
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Titta förbi WsS om du vill träffa "redaktionen"

Eftersom jag har fått ihop ett bra lag med användare härifrån som skall leda folk in i fördärvet med ett leende på läpparna.

We're so Screwed sköts under årets konvent av Yyy, Zaphod, Snigel och Yassilus. Några av oss kanske ni känner igen, om inte finns vi på något lämpligt ställe med vårt arrangemang. Oklart vart, men antagligen på Torget i Södra Byggnaden.

Och ni skall inte bara titta förbi, ni skall också spela We're so Screwed så klart! :gremsmile:
 

Jonas Ferry

Swordsman
Joined
22 Feb 2005
Messages
447
Location
Stockholm
Indierummet, med lokala kändisar!

Jag kommer att spelleda Dogs in the Vineyard och så tokigt många spel jag bara hinner i Indierummet. Där kommer vi dessutom att ha Wilper med Höstdimma, Gurgeh med Millennium, Max Bolotin (Morgoth) med Zonkpop, Arvidos med Staden och Elin Dalstål (w176) med It's Only a Myth. Många lokala indieaner, alltså!

Vår spelhemsida har blivit uppdaterad, men jag har inte hunnit få dit riktigt alla spel ännu. Håll ögonen öppna ända fram till konventet.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Titta förbi WsS om du vill träffa "redaktionen"

Och ni skall inte bara titta förbi, ni skall också spela We're so Screwed så klart!
Lätt att jag ska testa detta spel..
Av nån anledning så blev det aldrig att jag spelade det på LinCon. Kom inte längre än t ill Dungeon of Doom.. :gremtongue:
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Hur man idetifierar en w176

Jag kommer och kan identifieras på mitt extrem pimpiga, ägiga, coola, vackra, silvriga och magifika "W"-halsband så alla forumniter får gärna vinka åt mig.*

/w176 har resfeber

* (Dvs. förutom de att jag är tjej, kort, norrlänning, brunhårig, kommer hata tärningar, kommer hänga i indie rummet och kommer besvära typer som Arvidos m.m. Men W-halsbandet är viktigast)
 
Top