Nekromanti Så...spelar någon?

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Kanske vi ska försöka komma överens om någon tid när vi försöker spela, så att det finns någon chans att stöta på varandra? De tre senaste gångerna jag gått online har det inte varit en person inloggad...
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
När jag har varit inne har jag oftast inte behövt vara ensam länge...

Jag restar nu i väntan på att folk ska börja komma ikapp, jag behöver hjälp med ett steg i min shammyquest (ska hitta reagent pouch så att jag kan tända facklan).

Dingade 14 för ett tag sen, så att folk vet.
 

Erik_N

Warrior
Joined
21 May 2005
Messages
309
Location
Stockholm
Samma nivå som jag är.

Har några besvärliga quests jag skulle behöva hjälp med, sen är vi väl nästan redo för Razorfen Kraul - ett par levels till kanske.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,419
Jag är tretton. Och Razorfen Kraul är det nog ett tag kvar till (level 27+ tror jag den är), däremot har vi Ragefire Chasm som är 13-17 på.

Och för att svara på frågan om någon spelar så har jag Nolle-P och skola som tar en del tid. När Nolle-P väl är över (efter nästa vecka) så har jag lite mindre fulla scheman och kommer ha bättre möjlighet att följa med. Men jag finns på både MSN och ICQ så är jag inte inne så är det bara att sparka på mig där så kanske jag kan vara med även om jag inte är inloggad just vid tillfället.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag lirar. I och med att prenumerationen på City of Villains inte blev betald den här månaden så lät jag betalningen på WoW gå igenom så jag lirar det istället.

Den enda jag sett när jag varit inloggad dock har varit Yass och det bara för att han skulle få mig att skriva på Guild Chart:en.

Kan inte alla skriva på den snart så att man inte är tvungen att lägga upp varje Rollspel.nu:are på Friends-list?

/Seinet Wintermute - Har köpt mig ett nytt headset idag (Koss SB45 för 245,- kr)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Jodå …

Jag har varit inne någon timme då och då under veckan. Ibland ensam, ibland har andra varit inne.

Är nu level 13 ¾, har lärt mig bössa och tvåhandssvärd (för att jag fick schyssta sådana av G4il1) och hänger för närvarande i Crossroads.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Spela ikväll?

Jag tänkte springa på stan och köpa lite kläder samt då såklart World of Warcrack ikväll så jag kan uppgradera och börja dela med mig av det jag hordat upp (ca 40 linne och en bra +str enhandsyxa IIRC).

Ska vi träffas 18-19.00 och ta en långsession och nöta lite questar åt folk ikväll?
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Re: Spela ikväll?

Hmm … dessvärre har jag konventsmöte ikväll mellan 18:30 och 21:00 ungefär.

Men jag loggar in när jag kommer hem, så får vi se om ni är kvar då.
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Spela ikväll?

Jag är gärna med. Är numera lvl 10, med ganska dåliga grejer.

/Marcus kan dock inte imorgon.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Spela ikväll?

Jag skutter väl på efter jag kommit hem från träningen i sådana fall. Vi var ju tre st som drack oss fulla på Dwarven Mead och sprang och lekte i Skull Rock igår, det var rätt kul :gremlaugh:

/Seinet Wintermute (Eller Zhork som min fabror heter i spelet)
 

Marcus J

Hero
Joined
8 Oct 2003
Messages
950
Location
Göteborg
Re: Spela ikväll?

Märkte nu att min speltid hade gått ut. Det ska dock inte bli några problem i framtiden, eftersom jag nu har migrerat till automagisk betalning med visakort (som kom på posten idag! tjoho!).

Marcus som nyss blev 18
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,874
Location
Stockholm
Kort statusrapport …

Nu level 14 ½ (med level 14 gris [som snart ska bytas ut mot en kisse med bättre DPS]).

Hinner pga. Stockholms spelkonvent-åtaganden inte lira särskilt mycket just nu, och när jag väl varit inne har jag solo-grindat och tämjt alla beasts i Durotar som lär mig nya Pet Abilities. Efter en tämjningstripp till Mulgore och en sista i The Barrens har jag lärt mig allt som finns tillgängligt för min level.

Då skaffar jag kissekatten, lär den allt jag kan, och är redo för lite seriöst grupp-questande.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Kort statusrapport …

Själv har jag då lyckats få till min gumma att bli lvl 16 och har gjort klart både Poison och Aquaform questen så även jag är redo för lite Ragefire Chasm. Vore väldigt kul att göra den någon kväll då jag aldrig vart där :gremlaugh:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Kort statusrapport …

Jag känner mig redo också. Tyvärr ska jag på skyddsvaktsutbildning i helgen men vi kanske kan köra den måndag eller tisdag kväll? Då har folket som ligger lite efter chans att spela ikapp också.
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: Kort statusrapport …

Samma här, hade varit kul att köra den :gremsmile:

/Seinet "Zhork" Wintermute
 
Top