Nekromanti Såååå ensam...

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
...efter att ha haft ett hälsosamt WoW-uppehåll så drog jag in för att se hur mina karrisar mådde.

Jojjomen. Togtok är boss över Circle of Intent. Gillet verkar ha splittrats, och alla blev utsparkade utom jag. :gremcrazy:

Eftersom nu Gordia har levlat, och Zhork verkar vara på G till levlar på 60+ tror jag att jag vill bli insläppt igen.

Finns det plats för ett gammal troll fortfarande? :gremwink:
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag försöker levla min Bloodelf Mage så gott det går dock, men jag skall se ifall jag inte kan latja lite med Zhork också.

/Seinet Wintermute - Skall på firmafest ikväll...
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Ser det som positivt att få en 60+ gubbe till i gillet att göra lite saker med. Har en hel del "grupp quest" som jag kanske skulle klara själv men också några jag vet jag inte klarar så jag ser bara positivt på om jag kan få lite hjälp / kunna hjälpa till lite i Outlands med.

Jag är väl den som är inne mest just nu så det är bara att whispra antingen Gordia, Fathertoon, Eveleen eller Nathalee så skall vi fixa in dig.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Jag kommer nog in ikväll, ska inte vara somrig och hänga med polarna förrens imorgon och jag lär vara för trött för att göra något mer konstruktivt än att WoW:a efter jobbet. :p
 
Top