Nekromanti Sämst med Eon!!!

Duriel

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
50
Location
Alingsås
Allt är dåligt med Eon. Det finns ingen balans i vapnena, ingen balans i magierna.

Det räcker att en magiker når titeln Umziir så kan man ju göra precis vad som helst!!!

Inget är heller så bra som en avstympad missla med binderakkhammare på valium, dessutom så skall Riddar Ficon dö så snart som min ONDA och MORDISKA och TJUVAKTIGA alv MÖRDA honom för att jag har heder 2908325798235237.

HA HA HA!!!!

- MaD.
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: fråga fråga fråga...

Och vilka illusioner har du sett....
När du försökte läsa EOn
Eon är ett av de spelen som lyckas att skapa bra balans mellan de olika vapnena.
Magikerna är inte Ybermäktiga eller odugliga heller.

Som du beskriver Eon så verkar det vara ett HELT annat eon än det Neogames ger ut...
Har du ens SETT eon regler ?
Har du ens Läst Mystik och Magi ?
har du ens spelat/spellet Eon ?

<A HREF="http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>
 

Duriel

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
50
Location
Alingsås
Svar, svar, svar...

Har spelat Eon sedan det kom. Det är (enligt mig) det bästa fantasyspel there is!

:)

- MaD.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
nepp !

Jag för min del tycker att Eon är bra, jag gillade det kanske inte så mycket i början. Men ju mer jag spelade det ju mer gillade jag det.
Det jag gillar med EON är världen, miljön, alal varelser.
Det som kanske inte rimmar så bra är själva stridssystemet. Det blir OVANLIGT segt om man är fler än 3 spelare.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,910
Location
Barcelona
Re: Och?

Precis! Hur många gånger ska det behöva förklaras: Mundana är inte vår värld. Eon utspelar sig inte under medeltiden, utan under en helt och hållet fiktiv tidsålder i en helt och hållet fiktiv värld. Fotografering kan mycket väl existera.

För att vara allvarlig: skämtet med fotografering var en lek med ord som anspelade på att "negativ" även kan anspela på ett sånt där litet, inverterat fotografi som man får på en remsa tillsammans med sina vanliga fotografin och som man använder om man vill ha kopior på sina foton.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Mambo

Veteran
Joined
9 Jul 2001
Messages
136
Location
ÖSD
öhh

Jag säger bara KASS SL

det är SL's uppgift att fixa sån't

Let's face it,
Gemini rocks..
 

Dr_Morbid

Swordsman
Joined
20 May 2001
Messages
520
Location
Alingsås
LOL

ja världen i EON är fan sugig, det endas osm är bra är reglerna

- skönhet kommer inifrån!
- då får vi väl öppna upp dig då!
 

Mr SL

Warrior
Joined
28 Dec 2000
Messages
395
Location
i ett obetydelse löst ställe
Re: LOL

/images/icons/mad.gif ja världen i EON är fan sugig, det endas osm är bra är reglerna /images/icons/mad.gif

Nä fy fan /images/icons/mad.gif nu får ni lägga ner /images/icons/mad.gif EONs värd är den värden /images/icons/shocked.gif som är bäst framstäld av alla /images/icons/mad.gif . Läs Consaber och Achsarien och soldarn./images/icons/mad.gif /images/icons/mad.gif

Människor skapar sina egna gudar, Markis Lazarus
 
Top