Nekromanti Säljes: Tribe 8 - massivt paket

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
En polare till mig vill sälja sin kompletta samling av regelböcker och supplement till Tribe 8. Prylarna kan delas upp i nedanstående paket, men vill man ha rubbet blir det billigare (900 kr). Ingen annan uppdelning göres, såvida man inte är beredd att betala rejält för en enskild bok.

Frakt tillkommer och torde gå på en bit över 200 spänn för samtliga prylar, men grejerna kan även hämtas upp i min butik som ligger hyfsat centralt i Göteborg.

Tribe 8 1st Editionpaket - regler och sourcebooks - 450 kr
Innehåll:
Tribe 8 1st Edition Rulebook
Map Pack
GM Screen (inkl äventyr)
Tribe 8 Companion
Vimary
Player's Handbook
Horoors of the Z´Bri
A Drift on the River of Dreams
Capal - Book of Days
Word of the Fates
Word of the Dancers
Word of the Pillars

Tribe 8 - Äventyrspaket - 400 kr
Innehåll:
Childrens of Lilith
Trial by Fire
Warrior Unbound
Broken Pact
Vimary Burns
Revanche
Liberation
Book of Legends
Word from the North
Into the Outlands
Harvest of Thorns

Tribe 8 2nd Edition regelpaket - 200 kr
Innehåll:
Silhouette Core Rules
Tribe 8 2nd Edition Player's Handbook
 

Fludd

Veteran
Joined
23 Jul 2007
Messages
103
Location
Göteborg
Fan! Nån annan hann före. Jag hade tagit rubbet. Fast han kanske är intresserad av budgivning? Jag kan kasta på en hundring.
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Egentligen kanske budgivning hade varit det bästa och jag hade gärna sålt paketet till en fellow Ann Coulter Fan Club Member, men eftersom jag har sagt "Deal!", så känns det som att jag har svårt att dra tillbaka det. Ägaren själv är inte så överdrivet intresserad av pengar. Jag tror att han hade kunnat få mer för det om han använt sig av andra kanaler, men för hans det var målet mer att slippa lämna det till pappersåtervinning. Så jag får nog bjuda dig på en öl någon gång framöver som kompensation för den missade chansen...
 

Fludd

Veteran
Joined
23 Jul 2007
Messages
103
Location
Göteborg
Hehe, ok. En Bedarö går ju förstås alltid ner! Som i lördags exempelvis :gremwink:
 
Top