[Säljes] Rollspel och annat

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Jag vill gärna göra mig av med en del jox. Mest rollspel, men en del relaterade saker också.

För enkelhetens skull (och eftersom inlägg inte kan redigeras hur länge som helst) har jag gjort ett Google Doc.

Några regler:

* Allt finns för upphämtning i Göteborg.
* JAG SKICKAR INGET. Fråga inte, jag kommer bara att ignorera det.
* Om du undrar exakt vad något är, googla det.
* Berätta vad du är intresserad av i tråden eller PM, så reserverar jag det till dig.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,931
Location
Ereb Altor
Bolongo;n347015 said:
Jag vill gärna göra mig av med en del jox. Mest rollspel, men en del relaterade saker också.

För enkelhetens skull (och eftersom inlägg inte kan redigeras hur länge som helst) har jag gjort ett Google Doc.

Några regler:

* Allt finns för upphämtning i Göteborg.
* JAG SKICKAR INGET. Fråga inte, jag kommer bara att ignorera det.
* Om du undrar exakt vad något är, googla det.
kan tänka mig LofFP och säkert några kul moduler till det! Blue Medusa exempelvis

Edit: Jag tar dem alltså
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Bolongo;n347015 said:
* JAG SKICKAR INGET. Fråga inte, jag kommer bara att ignorera det.
Hojta till om det skulle råka ändra sig av någon anledning =)
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Rymdhamster;n347090 said:
Hojta till om det skulle råka ändra sig av någon anledning =)
Processen tar tid ur mitt liv som är mer värdefull än de futtiga slantar det kan ge. Så nej.
Ditt enda alternativ är att fixa en mellanhand i Göteborg. :p
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Dokumentet är uppdaterat med nya grejer jag grävt fram.
Länk och regler i trådstarten.

* 0 kr (vid köp av annat) betyder att för varje sak du betalar för kan du (om du vill) få en gratispryl (så länge de räcker).
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Rätt mycket är nu sålt, men jag har även lagt till flera nyheter till listan. Ta er gärna en titt på länken i trådstarten!
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Eftersom fortfarande en del av den ursprungliga brôten finns kvar, och jag kommit på att det finns några grejer till jag vill avyttra, väcker jag liv i denna tråd igen.

För att ni inte skall behöva scrolla ända upp så kommer här länken till listan igen.

Regler:
* Allt finns för upphämtning i Göteborg.
* JAG SKICKAR INGET. Det finns inget sätt det kan bli värt besväret för mig.
* Om du undrar exakt vad något är, fråga mig.
* Berätta vad du är intresserad av i tråden eller PM, så reserverar jag det till dig.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Tänkte bumpa den här tråden ifall någon missat den.
Finns fortfarande en del grejer kvar. ;)


Lika bra att upprepa reglerna också:
* Allt finns för upphämtning i Göteborg.
* JAG SKICKAR INGET. Fråga inte, jag kommer bara att ignorera det.
* Berätta vad du är intresserad av i tråden eller PM, så reserverar jag det till dig.
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Jag har reviderat min hållning till att skicka saker något.

Om det går att få ner i en av PostNords förbetalda förpackningar så kan jag skicka det. Då tillkommer såklart kostnaden för sådan box eller påse.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Jag har reviderat min hållning till att skicka saker något.

Om det går att få ner i en av PostNords förbetalda förpackningar så kan jag skicka det. Då tillkommer såklart kostnaden för sådan box eller påse.
Jag är i så fall intresserad av dessa två objekt:

Beasts of Flesh and Steel (5e) 300 kr
Dungeonesque Red Box (OSR-ifierade 5e-regler) 100 kr

Tror du att de går att få ner i ett paket? Jag är tillräckligt intresserad av dem för att pröjsa separat frakt om nödvändigt. Eller om bara en av dem går att skicka så får jag nöja mig med bara den =)

Har inte swish dock, så överföring till bankkonto är nödvändig för min del =)
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,070
Location
Göteborg
Tror du att de går att få ner i ett paket?
Hmmmm, nu när jag dubbelkollar... ser det inte ut så. M-lådan är 310 x 240 x 26 mm. Det får man lätt ned en tjock eller flera smala böcker i.
Men Dungeonesque är två häften i en stor låda med mycket luft. Den är i sig 310 x 235 x 55.
Postnords L-låda är konstigt nog 340 x 215 x 115 mm. Så där går inte ens en normal bok inpå bredden. :(

Om du är beredd att vara utan kartongen (det är bara samma bild som på spelarboken, plus en massa luft eftersom författaren verkar anta att man vill bära runt en massa extra material i en box) tror jag att jag kan få in själva häftena och den andra boken i en M-box?
Annars kan du välja att skippa Dungeonesque.
 
Last edited:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,868
Location
Ludvika
Om du är beredd att vara utan kartongen
Haha, jag tycker det ofta är så att förpackningar är exakt dimensionerade för att inte passa i standardkartonger. Jag misstänker en konspiration blad lådtillverkare!

Eftersom det inte är något historiskt artefakt vi pratar om så skippar jag gärna den onödiga lådan och nöjer mig med innehållet =)
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,512
Haha, jag tycker det ofta är så att förpackningar är exakt dimensionerade för att inte passa i standardkartonger. Jag misstänker en konspiration blad lådtillverkare!
Knepet är att spara emballage från spel och annat man köper och återanvända till sånt man säljer. Jag har sålt massor med grejer men aldrig haft några problem med att packa saker. 🙂
 
Top