Nekromanti Säljes Pathfinder grejor

Rob

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
93
Jag behöver skapa utrymme i min lägenhet och är därmed intresserad av att sälja en stor mängd Pathfinder produkter.

Alla produkter är minst excellent, den absoluta majoriteten har bara lästs igenom en gång.

Jag bor i Stockholm så om du som är intresserad bor här så kan vi träffas i centrum efter arbetstid så slipper vi skickar produkter vi post, om de skall skickas till annan ort tillkommer förstås porto.

Minimumorder är 300 kronor, mindre än så är det inte värt besväret.

Föremål med röd text är redan sålda och därmed ej längre tillgängliga.

Nåväl här följer listan:

Hårdinbundna böcker 150 kronor styck (4 st 500 kronor)

Pathfinder Core Rule Book
Pathfinder Core Rule Book
Advanced Character Guide

Ultimate Combat
Ulitmate Magic
Inner sea world guide
Game mastery guide
Bestiary 1
Bestiary 2
Bestiary 3

Fristående softcovers 50 kronor styck (5 för 200 kronor)

Book of the damned 1
Book of the damned 2
Book of the damned 3

Dungeons of Golarion
Rival guide
Distant worlds
City of strangers
Dragon empires gazetteer
Gods and magic
Inner sea magic
Lands of the linnorm kings
The great beyond
Guide to the river kingdoms
Dark Markets a guide to Katapesh
Into the darklands

Häftade moduler 30 kronor styck (se undantag)

Dragon empires primer
Inner sea primer
Pirates of the inner sea
Elves of golarion - 100 kronor
Bonus bestiary
Humans of golarion
Gnomes of golarion
Faiths of purity
Faiths of balance
Faiths of corruption


Adventure paths säljes kompletta 300 kronor styck

Second darkness
Council of thieves
Legacy of fire (inklusive GM-flipmat "Desert", Players guide, Map folio) - 350 kronor
Carrion crown
Jade regent
Skulls & shackles
Shattered stars
Reign of winter
Wrath of the righteous (enbart de tre första) - 150 kronor

Special

DM screen - 50 kronor
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Dude. Jag har bara Reign of Winter 1-2 och har ju redan börjat köra det. Jag kan utan problem betala 300kr för bara 3-6.
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Om du kan hålla på Bestiary 3 och Gamemastery Guide till efter lön är jag sugen.
Rob said:
Jag kan absolut hålla dem tills lön, det är ju tack och lov redan på fredag.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,499
Jag är intresserad av Inner sea world guide. Inner sea magic. Faiths of purity. Faiths of balance. Faiths of corruption. Humans of golarion och Council of thieves :) Så det blir 620 kr om jag räknat. Hur mycket tror du det blir i frakt att skicka det ner till Lund?
God45 said:
Jag kollade priserna för schenker nu så det ser ut som 120 kr i frakt vilket låter bra :) Skicka mig ett PM med dina uppgifter så du kan få betalt och så skickar jag adress och telefon nummer och så vidare.
 

Rob

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
93
chrull;n14406 said:
Dude. Jag har bara Reign of Winter 1-2 och har ju redan börjat köra det. Jag kan utan problem betala 300kr för bara 3-6.
Ok, jag PM:ar dig.
 

kaabii

Veteran
Joined
1 Feb 2014
Messages
20
Location
Mölnlycke
vilken tajming du har, jag tänkte precis skaffa mina första böcker. en Pathfinder Core Rule Book, Bestiary 1, Ultimate Combat och Ulitmate Magic hade ju varit ganska härlig start. jag bor i Göteborg dock men det blir nog fortfarande billigare än att köpa dom här ^^
Rob said:
Ok jag har markerat de fyra som sålda och jag skickar till ett PM till dig med mina uppgifter till dig.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Wrath of the Righteous häråt!


Ah, såg inte 300-kronorsbegränsningen. Kan du hålla WotR medan jag konfererar med mina bulvaner kring huruvida vi vill ha något mer?
Rob said:
Ok jag rödmarkerar dessa och så avvaktar jag ytterligare information ifrån dig, du kan skicka ett PM när ni har bestämt er.
RasmusL said:
Tackar! Svar senast imorgon lunch!
 

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
Jag skulle vilja köpa Legacy of fire (inklusive GM-flipmat "Desert", Players guide, Map folio) - 350 kronor.

Jag betalar helst på fredag när lönen kommer. Eventuellt är jag intresserad av mer så jag återkommer senast under morgondagen i så fall.
Rob said:
Ok jag markerar den som såld för närvarande och sedan kan du återkomma i ett PM till mig om du vill utöka din order.
 

andersb80

Veteran
Joined
4 Sep 2008
Messages
124
Ursäkta att jag krånglar nu... Men jag såg nu att det inte finns pawns till Legacy of fire, vilket gör att jag inte är så intresserad längre. Så jag vill stryka det och istället köpa Skulls & shackles + Pirates of the inner sea från dig.
Rob said:
Ok jag har justerat i listan ovan. Jag skickar ett PM till dig.
Rob said:
Ok vi har ett avhopp här det betyder att Skulls & shackles och Pirates of the inner sea är tillgängliga igen.
 

Jojje

Veteran
Joined
22 Apr 2014
Messages
10
Såg denna lite för sent, men ser att en Core Rulebook finns över, köper den gärna. Vidare så önskar jag köpa Advanced Character (? Players) Guide, Adventure Path Carrion Crown och DM-screen, Bor i Stockholm och kan möta upp centralt efter arbetstid.
Rob said:
Ok jag markerar dem som sålda och så skickar jag ett PM där vi kan bestämma var vi kan träffas.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,741
Location
Stockholm
Jag tar Book of the Damned 1-3 samt Bestiary 2 tillsammans med WotR 1-3!
Rob said:
Ok då markerar jag dessa som sålda och skickar ett PM till dig angående överlämningen.
 
Top